کارگاه مهارتی عفاف و حجاب در شهرستان بروجن

مربی عقیدتی و هادی سیاسی در کارگاه مهارتی عفاف و حجاب شهرستان بروجن، گفت:‌ شهدا از جان خود گذشتند تا حجاب زنان و غیرت مردان ما بماند.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۱۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه مهارتی و راهپیمایی عفاف و حجاب با حضور بسیجیان پایگاه ریحانه النبی امام قیس از توابع شهرستان بروجن برگزار شد.

به مناسبت هفته عفاف وحجاب و به همت پایگاه ریحانه النبی(امام قیس) بسیجیان خواهر مسیر پایگاه مقاومت تامحل امامزاده قیس با شعار لبیک یا زینب (سلام الله علیها) را پیموددند و در کارگاه آموزشی مهارتی عفاف وحجاب دختران جوان ،باهدف آشنایی با مصداقهای زیبای حجاب وعفاف و بررسی آسیبها ی رعایت نکردن آن شرکت نمود.

رمضان شریفی در جمع شرکت کنندگان دراین کارگاه آموزشی، در ابتداء با اشاره به آیه 30 سوره نور از مادران و دختران خواست که با مطالعه و تفسیر دقیق این آیه به اصل حجاب نگاهی عمیق داشته باشند.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجن، گفت: حجاب تنها مختص به زنان نمی باشد بلکه مردها نیز با کنترل نگاه خود باید حجاب چشم را رعایت کنند؛ چرا که نگاه هم باعث ایجاد مفسده در جامعه می شود. و زنان باید با رعایت حجاب خود که همان چادر می باشد در جامعه حضوری موثر داشته باشند.

وی، اشاره ای به وصیت نامه شهدا کرد و گفت: شهدا از جان خود گذشتند تا حجاب زنان و غیرت مردان ما بماند و بارها در وصیت نامه های خود این نکته را گفتند، که سرخی خونشان را دادند تا سیاهی چادر زنان ما بماند و زنان و دختران ما باید با حفظ حجاب خود خون آنها را پایمال نکنند.

این هادی سیاسی بسیج، افزود: دشمن در طول 8سال جنگ تحمیلی نتوانست چادر را از سر زنان ما بردارد؛ اما الان با جنگ نرم و با ترفندهایی که در فضاهای مجازی و ماهواره دارند می خواهند اصل حجاب را زیر سوال ببرند و زنان ما را عریان و بی عفت جلوه دهند، که متاسفانه برخی با بی تقوایی در زمین دشمن قدم برمی دارند و با پوشش نامناسب به شخصیت والای انسانی خود و جامعه ضربات سنگینی وارد می کنند.

وی، مهم ترین وظیفه مادران را اطاعت پذیری از ولایت فقیه و تربیت صحیح فرزندان برای نسل انقلابی و باحیاء دانست، که اگر این دواصل حیاء و عفت در جامعه اسلامی رعایت شود مردان باغیرت نیز خود بخود پرورش خواهند یافت و این مهم ْرا از رسالت بزرگ زنان دانست.


ارسال نظرات