محمدرضا اسلام لو در گفتگو با «بسیج»:

مدیران سینمایی به مسئله مهدویت بپردازند

مستندساز و کارگردان سینما گفت: کسی باید پاسخگو و تصمیم گیرنده برای این کار باشد که حق امضاء دارد و این انقلاب به او مدیریت و میز داده و گفته شما مدیر فرهنگی، سینمایی، تلویزیونی هستی و در اصل اینها هستند که باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
محمدرضا اسلام لو مستندساز و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به جای خالی مهدویت در آثار سینمایی و نمایشی گفت: مهمترین مسئله ما چه در سیاست و چه در نظام و فرهنگ ما بحث مهدویت است.

وی افزود: ما باید اعتراف کنیم و بپذیریم و از خودمان انتقاد کنیم که از اصل نظام مغفول مانده ایم و از اهداف اصلی نظام غافل شده ایم.

اسلام لو گفت: کسی باید پاسخگو و تصمیم گیرنده برای این کار باشد که حق امضاء دارد و این انقلاب به او مدیریت و میز داده و گفته شما مدیر فرهنگی، سینمایی، تلویزیونی هستی و در اصل اینها هستند که باید پاسخگو باشند.

مستندساز و کارگردان سینما تصریح کرد: اگر ما جای اینها بودیم نود درصد کار را برای زمینه سازی ظهور می گذاشتیم تا فرهنگ مهدویت را در جامعه جا بیندازیم، این وظیفه فرهنگی یک مدیر در نظام اسلامی است اگر این کار را نکنیم عقب می مانیم.

وی افزود: هم اکنون نگاه فرهنگی غربی سلطه گر هالیوودی بر این مملکت غالب است و برای این است که همه دل به غربیها بسته اند چون فکر می کنند ما از خودمان چیزی نداریم.

ارسال نظرات