محمود زارع درجلسه سیاسی ناحیه ثارالله یزد:

دشمنان نظام اسلامی در صدد به چالش کشیدن این نظام هستند

دشمنان نظام اسلامی در صدد هستند که ناکار امدی این نظام راثابت کنند و آن را به چالش بکشند و مردم را دربرابر آن قرار بدهند.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۷۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از یزد، به منظور آگاهی وبینش کارکنان امروزصبح نشست سیاسی درسالن جلسات ناحیه ثارالله یزدباحضور کارکنان پایور وسرباز برگزار شد .

حاج محمود زارع کارشناس مسایل سیاسی دراین جلسه به درمورد حوادث واتفاقات منطقه ای وداخلی کشور به سخنرانی پرداخت.

وی کارکنان را نسبت به اهمیت دادن اخبارروزورصد آنها وموضع گیری درست در باره این رویدادها توصیه نمودودرادامه افزود : دشمنان نظام اسلامی در صدد هستند که ناکارامدی این نظام راثابت کنند وآنرا به چالش بکشندومردم را دربرابر آن قرار بدهند.

وی یکی از این چالشهارا جنگ نرم دشمن که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید دارند ارزیابی و دیگر موضوع جنگ اقتصادی است تا با آن نظام اسلامی را از درون باچالش جدی روبرو کنند.

زارع درادامه به بحث فساد اداری ودریافتهای نجومی وغیرقانونی اشاره نمودو گفت : این حرکت باعث ایجاد موجی تازه درجامعه شده است وبه تبه آن انقلاب اسلامی که فلسفه ومبنای آن بر روی معنویت بنا شده است رازیر سوال برده وباعث به انحراف کشیده شدن انقلابها واعتماد مردم به نظام می شود .

این کارشناس مسائل سیاسی بر لوزم برخورد جدی با مدیران وکسانی که قانون رامراعات نکردند تاکید کرد واظهار داشت ما باید با امر به معروف ونهی از منکر نگذاریم این اتفا قات در کشور بیفتد و باعث بشود ارکان نظام صدمه ببیند .

محمود زارع درادامه این جلسه به حوادث منطقه ای پرداخت وگروهک تروریستی داعش را افرادی اسلام ستیز وکسانی که می خواهند چهره دین اسلام راخشن معرفی کرده و تفکرات بهاتئیت را درسطح منطقه تجلی وحاکم کنند معرفی کرد .

حاج محمود زارع همچنین افزود که به برکت انقلاب اسلامی و حمایتهای جمهوری اسلامی ایران مانع رشد انها در منطقه شده وجلوی این پیشرفتها ورشد آنها گرفته شدو به حول وقوه الهی تا الان شکستهایی که خوردند باعث شده تااین موج به کشورهای اروپایی وحامیان آنها را هم فرا بگیردومکرشان به خودشان برگردد واین وعده الهی است که دارد محقق می گردد ونمونه ومصداق بارز آن همین حملات تروریستی در فرانسه و ترکیه می باشد.

درپایان زارع به سوالات سیاسی کارکنان پاسخ داد.

ارسال نظرات