عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

طبق ماده قانونی 598، فیش های نجومی، تصرف غیر قانونی است

عبدالله رضیان گفت: نادرستی حرف آقای نعمت زاده را تایید می کنم و طبق ماده قانونی 598 فیش های نجومی ، تصرف غیر قانونی محسوب می شود و اگر چنین حق اختیاری را دولت به هیات وزیران داده است نادرست و غیر قانونی است.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۸۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

 عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای نعمت زاده سروصدای فیش های نجومی را نادرست خوانده و در دنیا مرسوم بوده است اظهار داشت: آقای نعمت زاده بدون در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی مردم، موقعیت رکود اقتصادی کشور، بیکاری و نابسامانی شغلی چنین جمله ای را گفته است.

وی با بیان اینکه حرف آقای نعمت زاده نادرست است افزود: نادرستی حرف آقای نعمت زاده را تایید می کنم و طبق ماده قانونی 598 فیش های نجومی ، تصرف غیر قانونی محسوب می شود و اگر چنین حق اختیاری را دولت به هیات وزیران داده است نادرست و غیر قانونی است.

رضیان بیان داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اساس موقعیتی که دارد به حذف انتشار فیش های نجومی پرداخته است این در حالی است که در جامعه ما شرایط به گونه ای است که فیش های نجومی سرمایه عمومی و بیت المال مردمی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه باید ارزش گذاری شود و تاکید داشته باشیم این است که در بیت المال نباید دخل و تصرفی صورت بگیرد.

رضیان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه استعفا یا استیضاح آقای ربیعی کدامیک صحیح است افزود:  من چنین خبری را نشنیدم و فقط در رسانه ها دیدم.

ارسال نظرات