مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان:

پزشکان با ویزیت رایگان نیازمندان، زکات علم خود را پرداخت می‌کنند

مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان گفت: پزشکان مؤمن و متدین بسیجی با ویزیت رایگان نیازمندان و مستمندان و برگرداندن سلامتی به این عزیزان در واقع زکات علم خود را پرداخت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۹۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

حسن دوراندیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رودان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مسؤولین سابق و جدید بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان اظهار کرد: بنده از سال 91 که مسؤولیت بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان را عهده‌دار شدم با برنامه‌ریزی‌های منظم و تعامل خوب با پزشکان شهرستان، اعزام‌های زیادی به مناطق محروم و همچنین شهرستان‌های همجوار داشته‌ایم.

وی افزود: پزشکان مؤمن و متدین بسیجی با ویزیت رایگان نیازمندان و مستمندان و برگرداندن سلامتی به این عزیزان در واقع زکات علم خود را پرداخت می‌کنند و با توجه به مردم محرومی که در بخش‌های مختلف شهرستان رودان وجود دارد این عمل به‌صورت هفتگی و ماهانه در سطح شهرستان صورت می‌گرفت.

مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان با اشاره به اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم در سال‌های گذشته گفت: در اعزام تیم‌های پزشکی در شهرستان رودان با توجه به نیاز مردم به پزشکان متخصص در همه اعزام‌ها از پزشکان متخصص استفاده شد.

دوراندیش عنوان کرد: از تلاش‌های مدیریت سابق شبکه بهداشت جهت همکاری هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های ویزیت رایگان در دوران مسؤولیت اینجانب کمال تشکر دارم و در سال 94 علاوه بر برنامه‌های جانبی که در طول سال داشتیم 25 اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و 15 ایستگاه سلامت که در این ایستگاه‌ها خدمات اولیه پزشکی به شهروندان عزیز داده می‌شد برگزار گردید.

ارسال نظرات