مسؤول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس:

برخی مسؤولین به جای تلاش برای رفع مشکلات فرهنگی به‌دنبال رفع حصر سران فتنه هستند

مسؤول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: برخی از مسؤولین به‌جای توجه به مسأله فرهنگی و چاره‌اندیشی در این بحث، تلاش‌های خود را در زمینه رفع حصر سران فتنه خیانتکار صرف می‌کنند و به فرهنگ کشور توجهی ندارند.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین امید درویشی بعدازظهر امروز در همایش عفاف و حجاب در شهرستان رودان اظهار داشت: در عفاف و حجاب چهار نوع عفت وجود دارد، عفت جنسی، مالی، عفت در گفتار و عفت در شکم، در بحث عفت جنسی، انسان بایستی خود را کنترل کند، افرادی که مجرد هستند بیشتر در معرض خطر و آسیب قرار دارند و مهمترین راه دسترسی به عفت برای آنان ازدواج است.

وی افزود: باید زمینه‌های لازم برای ازدواج راحت و آسان جوانان فراهم شود تا جوانان چه مرد و چه زن عفت خود را از دست ندهند. برخی از جوانان از ازدواج می‌ترسند چراکه با شرایطی که برخی از خانواده‌ها برای ازدواج جوانان تعیین می‌کنند از پس هزینه‌های ازدواج برنمی‌آیند و توصیه می‌کنم به پدران و مادران محترم که اگر می‌خواهید جوانان شما عفت خود را حفظ کنند اجازه دهید با شرایط آسان ازدواج کنند.

مسؤول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس عنوان کرد: خداوند در قرآن دستوراتی را بیان فرموده است در مورد عفاف و حجاب و اگر انسان بخواهد حفظ عفاف بکند بایستی جلوی محرک‌ها گرفته شود. اینکه یک خانم نباید تحریک‌کننده صحبت کند و تحریک‌کننده راه برود و مردان نامحرم را تحریک کند.

درویشی ادامه داد: همه انسان‌ها در خطر هستند اگر نظارت نداشته باشیم و کنترل نکنیم تیرهای دشمن با توجه به تهاجم فرهنگی سنگینی که به‌سوی جوانان کشور ما نشانه گرفته است به هدف خواهد نشست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر توجه بیشتر به مساله فرهنگی بود که متاسفانه در بحث فرهنگی یک بی‌توجهی صورت گرفته است تا جایی که فقط چهار نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در کمیسیون فرهنگی داوطلب شدند که عدم توجه ویژه به این مقوله را می رساند.

مسؤول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: برخی از مسؤولین به‌جای توجه به مساله فرهنگی و چاره‌اندیشی در این بحث، تلاش‌های خود را در زمینه رفع حصر سران فتنه خیانتکار به نظام و رهبری صرف می‌کنند و به فرهنگ کشور توجهی ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار