فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر:

محموله ۴ میلیارد ریالی برنج قاچاق در پلدختر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر گفت: ۷۴ تن برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان پلدختر کشف شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۶۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامیلرستان سرهنگ صفر عبدالوند اظهارداشت: پنج دستگاه خودرو حامل 74 تن برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان پلدختر توقیف شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مقادیری برنج قاچاق توسط چند قاچاقچی با پنج دستگاه خودرو باری از استان‌های جنوبی به پایتخت، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر عنوان کرد: مأموران در سه‌راهی "بابازید" این شهرستان مستقرشده و با مشاهده دو دستگاه تریل دو دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سایپا حامل بارقاچاق، آنان را توقیف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور که به‌ صورت کاروانی قاچاق حمل می‌کردند، مقدار 74 تن برنج خارج ی قاچاق کشف و 9 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف 21 هزار و 842 عدد اسباب‌بازی قاچاق در خرم‌آباد

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اظهارداشت: 21 هزار و 842 عدد اسباب‌بازی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر عبور خودروهای حامل بار قاچاق در محور خرم‌آباد – اندیمشک بلافاصله در محور مذکور مستقر و یک دستگاه تریلر کانتینر بر را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور، انواع اسباب‌بازی خارجی قاچاق به تعداد 21 هزار و 842 عدد بارگیری شده از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت تهران را کشف ومتهم با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به سه تن اضافه‌بار بدون مجوز خودرو توقیف‌شده، گفت: بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم‌آباد از برخورد قاطع پلیس با معتادان متجاهر و پرخطر خبر داد و گفت: طی روز گذشته 13 معتاد متجاهر در شهرستان خرم‌آباد دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد.

وی افزود: مبارزه با امر مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی و تلاش آحاد مختلف مردم است زیرا مواد مخدر علاوه بر ضربه زدن به فرد سبب از هم پاشیدن کانون گرم خانواده نیز می‌شود.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: یکی از برنامه‌های که نیروی انتظامی در همه حوزه‌ها به‌ صورت جدی در دستور کار خود قرار داده مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر است زیرا ‌معتاد متجاهر، ویترین اجتماعی جامعه را مخدوش می‌کند.

آتش‌سوزی 45 هکتار مراتع و کشاورزی در لرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی دریافت خبری مبنی بر آتش‌سوزی مراتع و مزارع کشاورزی روستای"مالمیر" کوهدشت بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی به محل موردنظر اعزام شدند که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد 25 هکتار از مراتع و مزارع کشاورزی این روستا دچار حریق شده است.

20 هکتار از مراتع و کشاورزی روستای "گنجه " ازنا نیز طعمه حریق شد که این آتش‌سوزی نیز توسط عوامل امدادی و مردمی مهار و علت آن در دست بررسی است.

ارسال نظرات