مشخص شدن اولویت های بانوان برای سفر رئیس جمهور

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای رفع مشکلات حوزه زنان مجموعه‌ای از بانوان ادارات در قالب اتاق فکر برنامه‌های این حوزه را جمع‌آوری کردند تا با سفر هیأت دولت به استان در جلسه حوزه زنان مطرح و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۶۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست فعالان حوزه زنان با اشاره به آغاز هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: اقدامات خوبی در این هفته در سطح کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فرهنگ حجاب و عفاف فرهنگ استراتژیک و راهبردی است، تصریح کرد: نشر و نهادینه کردن این فرهنگ وظیفه عمومی بوده و مختص نهاد و دستگاه خاصی نیست.

محمدی نقش محوری بانوان در خانواده و جامعه را نقشی مهم و تاثیرگذار در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: زنان به دلیل نقش تربیتی که دارند باعث شده تا در این مقوله به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی با تاکید بر اینکه مقوله حجاب و عفاف امری همگانی و عمومی است، گفت: امیدواریم جامعه زنان با توجه به نقش و جایگاهی که در سطح خانواده و جامعه دارند در راستای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در راستای رفع مشکلات حوزه زنان مجموعه‌ای از بانوان ادارات در قالب اتاق فکر برنامه‌های این حوزه را جمع‌آوری تا در جلسه حوزه زنان مطرح و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفر هیأت دولت به استان فراتر از جریان و حزب است، گفت: نگاه به سفر هیأت دولت نباید حزبی و سیاسی باشد لذا همه ما باید از دولت که نماد حکومت اسلامی است استقبال کنیم.

محمدی ادامه داد: در صورتی که مردم خارج از نگاه حزبی و جریانی به سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد نگاه کنند قطعا پیامدهای اجتماعی خوبی شامل استان خواهد شد.

وی اذعان کرد: فرهنگ ایلی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد ایجاب می‌کند تا از هیأت دولت به استان استقبال باشکوهی داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بیداد می‌کند، گفت: گلایه‌ بانوان در خصوص آسیب‌های اجتماعی که در محیط‌های کار خصوصی که بانوان را تهدید می‌کند قابل قبول بوده لذا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن به عنوان متولی بر امکان خصوصی نظارت داشته باشند و در صورت نیاز استانداری در این خصوص ورود پیدا می‌کند.

این مسؤول در ادامه اذعان کرد: در راستای بررسی و شناسایی آسیب‌های فضای مجازی کارگروهی زیرمجموعه شورای تامین استان تشکیل دادیم تا آسیب‌های این حوزه بررسی شود.

محمدی خاطرنشان کرد: نظارت‌های خوبی در بحث آسیب‌های فضای مجازی صورت می‌گیرد ولی به جهت ظرفیت‌های موجود بخشی از مدیریت فضای مجازی خارج از اختیارات استان و بعضا کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار