مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر:

دشمن با تغییر ذائقه افراد می‌خواهد کل جامعه را کنترل کند

دشمن با تغییر ذائقه افراد می‌خواهد کل جامعه را کنترل کند لذا مردم باید به این امر آگاه بوده و فریب دشمن را نخورند.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۴۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین‌شهر در همایش عفاف و حجاب گفت: بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان را از جمله برنامه های دشمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مسئولین سیاسی، فرهنگی و دستگاه قضایی شهرستان همواره از افزایش معضلات اجتماعی در این شهرستان خبر می‌دهند که منجر به افزایش آمار طلاق در این شهرستان شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مسئولین تراز اول پنتاگون و وزارت دفاع آمریکا تاکید کرده بود که کنترل ایران از جمله کارهای پیچیده‌ای است که نیاز به برنامه ریزی دارد لذا توصیه کرده بود که برای تحت اختیار قرار دادن ایران باید مانکن‌هایی که اکنون در مقابل مغازه‌ها قرار گرفته را در آن کشور افزایش داده و لباس‌ها زیر زنانه را وارد بازار کنید تا به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام رضایی خطاب به مغازه‌داران گفت: برخی از کالاهایی که در مقابل مغازه‌ها قرار گرفته که بر روی آن عکس‌های نامناسب چاپ شده از نشانه‌های شیطان است.

وی افزود: وظیفه مردم در قبال بدحجابی در جامعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است چرا که هر فرد حزب الهی یک نفر را امر به معروف کند در کمترین زمان کل جامعه اصلاح می‌شود و مسئولین نیز در قبال مسئولیتی که دارد باید به کل جامعه پاسخگو باشد و بی تفاوت از کنار مسائل عبور نکند.

وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان اعمال قانون و قدرت در جامعه است لذا مسئولین مربوطه باید در مقابل بدحجابی‌های سازماندهی شده اعمال قدرت کرده و با انان برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر گفت: درخواست عموم مردم از مسئولان قضایی شهرستان حمایت از امران امر به معروف و نهی از منکر است تا این افراد به نحو احسن بر جامعه مدیریت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که حکمت چادرانی که بر سر می‌کنند چیست که دنیا بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده و تمام هجمه‌ها را بر روی آن سرازیر می‌کند تا در حوزه جنگ نرم اعتقادات را سست کرده و بی غیرتی را در مردان و بی عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد.

وی ادامه داد: دشمن با تغییر ذائقه افراد می‌خواهد کل جامعه را کنترل کند لذا مردم این کشور باید این حیله دشمن را درک کنند و از آن فاصله بگیرند.

ارسال نظرات