جهت گسترش همکاری‌های فیمابین:

تفاهم‌نامه همکای بین کمیته امداد استان و جهاددانشگاهي اردبيل امضا شد

به منظور افزایش تعاملات دو جانبه جهت توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های مخاطب، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی واحد اردبیل و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل به امضا رسید.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۵۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و بهره‌گیری از مدل‌های علمی در توسعه از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، تبادل اطللاعات و بهره‌گیری از توان، خلاقیت و تجربیات یکدیگر، تشکیل کارگروه‌های مشترک فرهنگی، اشتغال، آموزشی و پژوهشی به منظور توانمندسازی و ارتقای برنامه‌ها از نظر کمی و کیفی در راستای اهداف و برنامه‌های کلان نظام و اجرای طرح‌های نظرسنجی، افکارسنجی، نیازسنجی و ایجاد نظام اطلاع‌رسانی مشترک با بهره‌گیری از مدل‌های علمی از مهم‌ترين مفاد اين تفاهم‌نامه است.

رامز نصیری صالح مدت اعتبار این تفاهم‌نامه را دو سال عنوان و تصریح کرد: در راستای تحقق مفاد این تفاهم‌نامه چند جلسه تخصصی با حضور مسئولان مرتبط از هر دو اداره تشکیل یافته است و انتظار می‌رود با اجرایی شدن آن، میزان همکاری این ادارات افزایش یابد.

ارسال نظرات