نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حذر فرهنگی ،سیاسی و اخلاقی سه گزینه برای حفظ نظام اسلامی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان بارها ما را تهدید کردند که ناامنی ها را تا مرکز ایران می کشانند اما با وجود اقتدار سربازان و ارتش جمهوری اسلامی هرگز موفق نخواهند شد. ...
کد خبر: ۸۷۱۱۹۳۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت الاسلام احمد خاتمی امروز صبح در مراسم گرامیداشت جان باختن ۱۳ سرباز رشید ارتش جمهوری اسلامی در محل حسینیه ثارالله کرمان گفت : این حادثه داغ سنگینی بود و تنها به بازماندگان آنها اختصاص ندارد و پدران و مادران این جانباختگان باید بدانند که مقام معظم رهبری اول داغدار این مصیبت بزرگ است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود : اگر بخواهیم این سربازان را چند جمله توصیف کنیم، باید بگوییم فرزندان ورزیده و شجاع ملت، بازوان توانای امت و امام راحل هستند.
خاتمی ادامه داد: سربازان جامعه رکن اقتدار در کشور و رکن امنیت نظام هستند و امروزه ایران اسلامی در منطقه در میان آتش عراق ، پاکستان ،افغانستان و ترکیه گلستان است .
با وجود سربازان غیور ایران دشمنان هرگز نمی توانند ایران را ناامن کنند
وی خاطر نشان داد : دشمنان بارها ما را تهدید کردند که ناامنی ها را تا مرکز ایران می کشانند اما با وجود اقتدار سربازان و ارتش جمهوری اسلامی هرگز موفق نخواهند شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : ما خود را مدیون سربازان می دانیم زیرا شرافتمندانه با خدمت سربازی زکات سلامتی خود را می‌پردازند و دین خود به میهن اسلامی ادا می‌کنند.
وی ادامه داد: بنا به فرموده امام راحل (ره)  حفظ نظام از اوجب واجبات است و ما به هیچ کشوری بعد از پیروزی انقلاب حمله نکرده و نمی‌کنیم اما محکم و قدرتمندانه از این سرزمین دفاع می کنیم .
امام جمعه موقت تهران گفت: ما از کیان خودمان دفاع و به تعبیر مقام معظم رهبری به عهد خود وفا می‌کنیم، چنانکه در قصه برجام ما به عهدمان وفا کردیم، اما نامردهای آمریکایی وفا نکردند و به صراحت کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا می‌گویند برجام را پاره می‌کنیم.
وی یادآور شد: اگر آمریکا در طول ۳۷ سال به کشور ما حمله نکرده است به صراحت می گویم به این دلیل است که نتوانسته و نخواهد توانست.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای مسلح ما تحت امر فرماندهی معظم کل قوا مقتدر و نیرومند از خاک میهن اسلامی دفاع می کند .
مسوولان سیاسی و نظامی ما می‌گویند اگر داعش تا ۴۰ کیلومتری ما بیایند آنها را نابود می‌کنیم
خاتمی با اشاره به این که داعش را برای مقابله با نظام اسلامی ایران ساخته اند ابراز داشت :اما مسوولان سیاسی و نظامی ما می‌گویند اگر تا ۴۰ کیلومتری ما بیایند آنها را نابود می‌کنیم.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما برای حفظ نظام اسلامی به سه گزینه نیازمندیم که عبارتند از ؛حذر فرهنگی، یعنی دشمنان از اینکه با حمله نظامی بتوانند به انقلاب آسیب برسانند مایوس شدند ولی به سمت حمله فرهنگی پیش رفتند یعنی گویش، پوشش و بینش یک ملت را عوض می کنند و می خواهند مردم ما هم به فرهنگ طاغوت برگردند.
وی اذعان کرد :دشمن می خواهد از درون ملت ایران را پوک کند و سبک زندگی ها را به هم بریزد، حریم داشتن محرم و نامحرم هنجار این ملت است، پوشش چادر و حجاب سنتی و ملی این کشور مایه افتخار بوده و دشمن به جنگ با چادر آمده است.
خاتمی بیان داشت: مردم ما بدانند دشمن در پی این است که ملت از درون تهی شود و با ارزش‌ها و بینش‌های دینی خود فاصله بگیرد.
وی ابراز داشت: ما به حذر سیاسی نیاز داریم، حذر سیاسی یعنی این باور که نظام اسلامی یک موهبت الهی است و باید از آن پاسداری کرد، این نظام آزادی را به کشور ما برگرداند و ایران را از تحقیر نجات داد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ستون فقرات این نظام ولایت فقیه است و همه باید خود را با ولایت تطبیق دهند، حجت خدا در زمان ما در غابت ولی عضر(عج) ولی فقیه و ۳۷ سال این نظام با اطاعت از ولی فقیه مانده است، ضمن اینکه در اطاعت عدالت شرط است نه عصمت! در نظام اسلامی حتی مشاورین رهبر حق دارند مشاوره بدهند ولی وقتی ولی فقیه تصمیمی گرفت همه باید تسلیم باشند.
خاتمی خاطرنشان کرد: چهارمین گزینه حذر اخلاقی است یعنی مومنین یکدیگر را تخریب نکنند، ما نیاز به اخلاق داریم و لازم است حریم یکدیگر را حفظ کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار