فعالیت فناور محور، زمینه اعتماد به جهاددانشگاهی را فراهم کرده است

جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه علمی و پژوهشی موفق، تا حالا کارهای ارزنده ای انجام داده و خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۹۳۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه علمی و پژوهشی موفق، تا حالا کارهای ارزنده ای انجام داده و خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان ادبیل، بهزاد ستاری، 23 تیر با بیان این مطلب در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی اردبیل و اداره کل بهزیستی استان افزود: امضای این تفاهم‌نامه حرکت مبارکی است و زمینه همکاری در راستای توسعه و پیشرفت جامعه هدف طرفین را در تمام زمینه‌های همسو فراهم می‌کند.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان جایی که همیشه می توان به آن اعتماد کرد نام برد و تصریح کرد: در سایه عملکرد مطلوب و فناور محور جهاددانشگاهی در سال های اخیر می توان به تمام فعالیت های آن اعتماد کرد که امیدوارم بتوانیم از پتانسیل این نهاد انقلابی در جهت اجرای موفق برنامه های خود استفاده نماییم.

در این جلسه رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: خدمات ارائه شده توسط کارکنان بهزیستی سخت و قابل تقدیر است چرا که همیشه با گروه هدفی سر و کار دارد که با درد و رنج مانوس هستند.

رامز نصیری صالح از شروع پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته مربیگری مهد کودک در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل از مهرماه سالجاری خبر داد و افزود: این رشته بر اساس نیاز مهدهای کودک استان و به منظور علمی تر کردن فعالیت های آنها انجام می گیرد.

وی به آمادگی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل برای همکاری با اداره کل بهزیستی استان در زمینه های آموزشی، فرهنگی و علمی اشاره و خاطرنشان کرد: این واحد با راه اندازی مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک، بستر لازم را برای ارائه خدمات در این زمینه فراهم کرده است.

در پایان این جلسه به منظور تعامل و توسعه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با رویکرد بهبود و ارتقای توانمندی‌های روانی و اجتماعی اقشار جامعه با اولویت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استفاده مطلوب از توانایی ها و امکانات علمی، فرهنگی، درمانی، تخصصی، آزمایشگاهی، ساختمانی طرفین جهت پیشبرد اهداف مدنظر، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی واحد اردبیل و اداره کل بهزیستی استان به امضا رسید.

 
 
 
 

ارسال نظرات