به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان:

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی از اشعار حسین منزوی به خط حسن نیک بین در موزه صنعت زنجان

در حاشیه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره نمایشگاه خوشنویسی از اشعار حسین منزوی در موزه صنعت زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۲۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره به میزبانی استان زنجان برگزار شد که در آن 120 مهمان برگزیده و اساتید مطرح کشور در شعر و ترانه و داستان حضور داشتند.

گفتنی است، در این مهرواره کارگاههای مختلف شعر و داستان در موزه صنعت زنجان(کارخانه کبریت سازی سابق) برگزار شد و آثار شاعران و داستان نویسان جوان با حضور اساتید و داوران این مهرواره نقد شد.

در حاشیه برگزار کارگاههای شعر و داستان در سالن اصلی کارخانه کبریت نمایشگاه خوشنویسی نیز برگزار شد که در این نمایشگاه 30 تابلو از اشعار زنده یاد حسین منزوی به خط حسن نیک بین در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

شایان ذکر است؛ به این مهرواره 556 داستان کوتاه فرستاده شده بود که 26 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند همچنین از بین 100 داستان صد کلمه ای ارسال شده به جشنواره 4 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش شعر نیز 1332 اثر از 309 شاعر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که با داروی محمود حبیبی، عباس کی قبادی، عباس محمدی و محمد سعید میرزایی 19 اثر برای مرحله نهایی انتخاب شدند و در شعر نو نیز از 943 اثر از 242 شاعر، 19 اثر توانستند به مرحله نهایی برسند.

در بخش ترانه 452 اثر از 159 شاعر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که با داوری اهورا ایمان، محمد مهدی سیار و علی سلیمانی 1 نفر توانستند به مرحله نهایی راه یابند و بخشی از آثار برگزیده نیز در اختتامیه جشنواره توسط اهورا ایمان اجرا شد.

ارسال نظرات