فرمانده سپاه ناحیه جاسک:

برجام نشان داد که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک، گفت:برجام نشان داد که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۵۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک؛ سروان پاسدار احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه جاسک در نشست بصیرتی که در ناحیه بسیج برگزار شد با اشاره به یکسالگی برجام افزود: همانطور که قابل پیش بینی بود آمریکا به تعهدات خود عمل نمی کند.

این نشست که روز یکشنبه با حضور پاسداران و پرسنل وظیفه در نمازخانه سپاه ناحیه جاسک برگزار گردید ، احمدی نیا با اشاره به 24 تیرماه سالروز تولد برجام افزود : یک سال از زمان امضای توافق هسته‌ای میان ایران با آمریکا و 5 قدرت جهانی می‌گذرد. ایران برنامه هسته‌ای خود را محدود کرده اما اقتصاد ایران همچنان از وجود محدودیت‌های خارجی رنج می‌برد و هر روز شاهد تحریم های جدیدتر است.

وی گفت : بدعهدی آمریکا و همپیمانانش در اجرای مفاد برجام بر همه ملت ایران و دولت مردان مبین و آشکار است و با توجه به این همه مذاکرات متأسفانه روز به روز بیشتر شاهد دشمنی و سنگ اندازی طرف غرب هستیم و تنها حسن مذاکرات این بود که آمریکا و غرب را آزمودیم و ملت فهمیدند که غرب قابل اعتماد نیست.

احمدی نیا افزود : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند اگر در بحث هسته ای آنچه را که آن ها به ما دیکته می کنند را هم عمل نماییم باز هم دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت و آن ها با اصل مکتب و هویت ما مشکل و می خواهند اصل انقلاب نباشد .

فرمانده ناحیه جاسک صنعت هسته ای را بومی و حاصل تلاش دانشمندان جوان ، مومن و با روحیه بسیجی دانست و خاطر نشان کرد : دولتمردان باید با اقدام انقلابی جلوی زیاده خواهی آمریکایی ها را بگیرند و با نگاه به درون و اتکاء به قدرت ملت، اقتصاد مقاومتی را اجرایی نمایند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار