در ماه مبارك رمضان صورت گرفت:

مساعدت 19 ميليارد ريالي اردبيل ها در جشن رمضان

در طول ماه مبارك رمضان مردم مومن و روزه دار استان بيش از 19 ميليارد ريال به خانواده‌هاي تحت حمايت و افراد نيازمند مساعدت كردند.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۱۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحيدي ضمن قدرداني از يكايك مردم استان كه با كمك‌هاي نقدي و جنسي خود موجبات دلگرمي اقشار آسيب پذير را فراهم آوردند، اظهار كرد: اعتماد مردمی، اصلی ترین سرمایه کمیته امداد است كه هر چه این امر افزايش يابد، خدمت به نیازمندان نیز بیشتر خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه در طول ماه مبارك رمضان براي 15 هزار و 894 مددجو سفره اطعام و افطاري بر پا شده است، بيان كرد: خيران بابت برگزاري مراسم افطاري بيش از 7 ميليارد و 808 ميليون ريال هزينه پرداخت كرده بودند.

توحيدي با بيان اينكه در اين ماه 13هزار و 892 خانوار در قالب 32 هزار و 533 نفر از غذاي گرم و جيره خشك بهره مند شده اند، افزود: در قالب طرح هميان مولا تلاش كرديم تا با مساعدت‌ يك ميليارد و 838 ميليون ريالي مردم سفره‌هاي مددجويان را مملو از نعمت و بركت نماييم تا در ايام پرفيض رمضان هيچ سفره‌اي خالي نماند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل از دلجويي مسئولين با يك هزار و 330 خانوار تحت حمايت در قالب طرح مفتاح الجنه اشاره كرد و گفت: ارزش ريالي هدايا و كمك‌هاي اهدايي مسئولين در اين طرح بالغ بر يك ميليارد ريال ارزيابي شده است.

وي با اعلام اينكه در اين ماه يك هزار و 60 حامي با ثبت نام در طرح اكرام يك هزار و 275 يتيم را تحت تكفل خود قرار داده‌اند، ادامه داد: در قالب طرح محسنين نيز 666 حامي 754 نفر از فرزندان خانواده‌هاي مشمول اين طرح را مورد حمايت خود قرار دادند.

توحيدي با بيان اينكه در روز عيد سعيد فطر مردم استان بيش از 7 ميليارد ريال از زكات فطريه خود را به دبيرخانه ستاد زكات استان پرداخت كرده اند، اظهار كرد: اين آمار اعلام شده مربوط به پایگاه‌های مستقر كميته امداد در مساجد و مصلاهاي برگزاری نماز عيد سعيد فطر، میادین و معابر استان اردبيل است كه بعد از جمع آوري صرف خانواده هاي نيازمند شد.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد اردبيل با اعلام اينكه هم استاني‌هاي اردبيلي بيش از 56 ميليون ريال به آزادي زندانيان جرائم غير عمد كمك كرده‌اند، افزود: اين مساعدت‌ها در اختيار محكوميني كه براي اولين بار و به صورت غير عمد زنداني شده‌اند قرار مي‌گيرد تا موجبات آزادي آنان فراهم شود.

ارسال نظرات