خبرهای داغ:

نخستین نشست صمیمی اصحاب خبر با فرماندار هندیجان برگزار شد

فرماندار هندیجان گفت:رسانه ها چشم وگوش و امین مردم و مسوولان هستند که خبرهارا منتقل می کنند.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۷۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزار ش خبرنگار بسیج در هندیجان،نخستین نشست صمیمی خبرنگاران و رسانه ملی در سال ۹۵با فرماندار هندیجان صبح سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این نشست اظهار کرد:یکی از کارهای پیش روی خبرنگاران انتقال برنامه های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت های داخلی است و حدود ۱۴ساله که مقام معظم رهبری تأکید  برظرفیت های تولیدی برای خود اکتفایی با نیروهای بومی و منابع عظیم داخلی در کشور است.

وی افزود:هندیجان با ۹۵کیلومتر مرز آبی منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری برای صادرات است  که با مشارکت مردم و همکاری مسوولان امکان پذیر خواهد بود.

وی بابیان توسعه و احداث مناطق صادراتی در هندیجان گفت :تعدادی از پروژه ها در حال پیگیری هستند که شامل ،توسعه و احداث اسکله های جدید در بندر سجافی،لایروبی دهانه خور دریایی تا بندر سجافی ،  انتقال گلوگاه نیروی انتظامی  به محل قبلی در  امام زاده عبدالله برای کنترول بیشتر کالاهای کاچاق از شهرها و استان های مجاور ،پیگیری پرورش ماهی در قفس و پرورش مزارع میگو ،پیگیری اخذ تخفیف عوارض گمرکی و اخذ ترخیص کالاهای تخصصی شامل لوازم یدکی و اخذ مجوز تأسیس بازارچه مرزی در هندیجان است.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان هستیم و مخصوصا صیادانی که از سال ۱۳۷۲ فاقدمجوز صید بودند که با هماهنگی با در یابانی  لیست های  اسامی مرحله اول ۲۶۷نفر صیاد  ودر مرحله دوم  ۳۴۱نفر از صیادان  به دریابانی استان برای همکاری و رسیدگی  فرستاده شده است.

وی با اشاره مشکلات کشاورزان هندیجان بیان کرد: منبع در آمد مردم  هندیجان شامل صید وصیادی ،کشاورزی و دامداری و تجارت کالا ها است که هر کدام مشکلاتی در امران معاش شهروندان بوجود آورده شده که با پیگیری و همکاری مسوولان مربوطه قابل حل خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها