مسئول حوزه خواهران بسیج خوي:

بسيج نردباني براي رسيدن به خداست

همزمان با آخرين روز از هفته حجاب و عفاف پياده روي خواهران بسيجي شهرستان خوي (آذربایجان غربی) به طرف تپه شهدا در ارتفاعات اميربيگ اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۴۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،خواهر پاسدار رقيه رزمجو مسئول حوزه خواهران بسیج خوي در جوار شهداي گمنام شهرستان خوي و در جمع  ادامه دهندگان راه شهدا با گراميداشت هفته حجاب و عفاف، بسيج را به عنوان نردباني براي رسيدن به خدا عنوان و گفت: نبايد از بسيج به عنوان ابزاري براي رسيدن به اهداف و آرمان ها بهره جست.

وی با اشاره به تاريخچه نامگذاري 21تيرماه به عنوان روز حجاب و عفاف افزود: رژيم پهلوي ودر راس آن شاه ملعون كشف حجاب و خلق فاجعه مسجد گوهر شاد را براي خود افتخار تلقيمي كرد و شمس پهلوي از جمله اولين كساني بود كه در ملا عام با كشف حجاب حضور يافت وبي حجابي را به عنوان تمدن براي همه معرفي كرد.

وي بسيج را حافظ شان وشئونات اسلامي بيان و ابراز داشت: فرهنگ اسلامي ايراني به همت فداكاري و از جان گذشتگي بسيج ترويج مي يابد.

رزمجو گفت: حفظ حجاب و عفاف را ميتوان از جمله  اصليترين معقولات اسلام معرفي كرد كه در اولويت ماموريت هاي بسيج قرار دارد.

گفتني است اين برنامه كه باپياده روي و كوهپيمايي خواهران  و قرائت زيارت عاشورا همراه بود در انتها به قيد قرعه جوايزي به شركت كنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات