در راستای تعامل با کارفرمایان:

تعامل سازمان تامین اجتماعی با کارفرمایان ضروری است

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان در بازدید از کارخانه صنایع غذایی قند چهارمحال و بختیاری تعامل سازمان تامین اجتماعی با کارفرمایان را ضروری عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۹۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و در راستای تعامل موثر و سازنده با شرکای اجتماعی ،مدیران کل تامین اجتماعی و تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از کارخانه  شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال بازدید کردند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به هفته تامین اجتماعی

غلامرضا محمدی نقش شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال در تولید استان و کشور مهم دانست و افزود:یکی از کارخانه هایی که قدمت بالایی در تولید قند و فراورده های آن دارد کارخانه قند چهارمحال است که ایجاد تشکل‌های کارگری استان از این کارخانه شروع شده است و نقش بسیار زیادی در تاسیس شعب اولیه شهرستان شهرکرد داشته است.

محمدی تعامل سازمان تامین اجتماعی  با کارفرمایان را ضروری دانست و افزود:در راستای تعامل سازنده سازمان با شرکای اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان در دولت تدبیر و امید احیاء گردید.

وی رسالت تامین اجتماعی راحفظ و صیانت از حق و حقوق بیمه شدگان دانست و برآمادگی اداره کل تامین اجتماعی استان در جهت رفع مشکلات بیمه ای تاکید کرد.

جانی قربان،مدیر عامل شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال نیز ضمن خیر مقدم به حضار گفت: شرکت مذکور در دی ماه سال 1394 از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی نیروهای شاغل در این کارخانه را 200 نفر برشمردو از بازگشت بکار نیروهایی که قبلا بیکار شده بودند خبر داد و افزود: با طرحهایی که در دست انجام است نسبت به توسعه این کارخانه با هدف  تولید و اشتغال کارگران  در سالهای آینده اقدام خواهد شد .

 جانی قربان از رفع برخی مشکلات از جمله تسویه حساب بدهی کشاورزان و تصفیه 25000 تن شکر خبر داد.

ارسال نظرات