مکّاریان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

سکوت مدیران دولتی استان فارس در برابر بیکاری 500 کارگر کاشی حافظ/ شعار بی‌عمل تا کی؟!

عضو شورای کارگری کارخانه کاشی حافظ گفت: از مدیرانی تعجب می کنم که فریاد اقتصاد مقاومتی سر داده اند اما مسوولین استانی در مقابل یکی از نهادهای مهم صنعتی که به تعطیلی رفته است به سکوتی مرگبار دچار شده اند.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۵۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

احمد علی مکّاریان عضو شورای کار و کارگری کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم اجرای اقتصاد مقاومتی در سازمان های دولتی، اظهار داشت: از مدیرانی تعجب می کنم که شعارهای اقتصاد مقاومتی سر داده اند اما در مقابل یکی از نهادهای مهم صنعتی که به تعطیلی رفته است به سکوتی  مرگبار دچار شده اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر اشتغالزایی داشته اند افزود: ایشان حزن و اندوه خود را بیشتر از جوان بیکاری که ناامید به خانه بر می گردد اعلام کرده اند ولی مدیران استان فارس در برابر بیکاری مستقیم 500 کارگر کاشی حافظ دم فرو بسته اند.

مکاریان بیان داشت: کاشی حافظ یک شرکت دولتی بود که در سال 91 به بهای اندک و بدون رعایت الزامات اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار گردید جالب این است که شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به عنوان مالک قبلی خود را خصوصی می داند و از شمول اصل 44 مستثنی!

وی در خاتمه افزود: جمعیت این واحد تولیدی از 700 نفر در نیمه دوم سال 91 به کمتر از 250 نفر در ابتدای سال 95 رسیده است ولی متاسفانه مقامات استانی در سایه خواب غفلت صنعتی به سر می برند که متوجه وقایع اطراف خود نیستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار