خبرهای داغ:

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 4 پایگاه حوزه خاتم‌الانبیای اقلید

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیای اقلید از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های امام حسین (ع)، فتح‌المبین، شهدای باغ نو و منتظران شهادت این حوزه با شرکت بیش از 400 نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۳۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

حسن مهدوی با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 33 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار داشت: در چهار پایگاه از 15 پایگاه حوزه مقاومت خاتم‌الانبیای اقلید طرح جوانه‌های صالحین اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پر کردن اوقات فراغت، ایجاد شورونشاط، تقویت روحیه معنوی، مهارت‌آموزی و توانمندسازی کودکان، جوانان و نوجوانان عنوان داشت: برگزاری کلاس‌های اخلاقی، معرفتی، علمی، ورزشی، اردوهای فرهنگی تربیتی و ... ازجمله برنامه‌های اجرایی این طرح است.

مهدوی از شرکت بیش از 400 نفر در طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های امام حسین (ع)، فتح‌المبین، شهدای باغ نو و منتظران شهادت حوزه خاتم‌الانبیای اقلید خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیای اقلید در ادامه به برنامه‌های متعدد اجرایی این حوزه در زمینه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: گردهمایی حلقه‌های صالحین با اهدافی مانند ارتقای معرفت دینی، افزایش روحیه خدمت‌گزاری، گسترش تفکر ناب بسیجی در جامعه، افزایش بصیرت سیاسی و فرهنگی بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، آشنایی بیشتر مردم با برنامه‌ها و رویکرد بسیج و تجدید بیعت بسیجیان با رهبری و امام عصر (عج) در روز جمعه با شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه از جمله این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس با هدف ارتقای آمادگی و توان رزمی، سازمان‌دهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقای توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان از برگزاری جلسات دبیرخانه حلقه مربیان با موضوع مهدویت و بررسی مسائل مربوط به حلقه‌های صالحین و ارائه راهکار مناسب در رفع مشکلات آنان سخن گفت و بیان داشت: این جلسات به‌صورت ماهانه با حضور مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

مهدوی آموزش قرآنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج برای آشنایی بیشتر و بهتر حلقه‌های صالحین با روخوانی و روان‌خوانی قرآن و برپایی نماز جماعت در تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر را به‌عنوان دیگر فعالیت حوزه خاتم‌الانبیای اقلید عنوان کرد و به برگزاری جلسه فرمانده حوزه با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت‌امنا و روحانیون مساجد برای بررسی مشکلات پایگاه‌ها و ایجاد و ارتقای تعامل هیأت‌امنا و روحانیون مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: پیشبرد برنامه‌های بسیج در محلات و ارتقای کمی و کیفی وضعیت حلقه‌های صالحین از جمله اهداف برگزاری این جلسات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها