خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج احمد بن موسی (علیه السلام):

حضور بیش از 60 گروه جهادی از شیراز در طرح هجرت

دکتر علاالدینی گفت: بیش از 60 گروه جهادی در قالب 7 هزار و 500 نفر از شیراز در طرح اردوهای جهادی هجرت به ارائه فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و عمرانی می‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۳۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

دکتر آرش علاءالدینی در نشست اعضای طرح هجرت که در فرمانداری شیراز برگزار شد با بیان این‌که بیش از 60 گروه جهادی از شیراز در طرح هجرت شرکت می‌کنند در سخنانی اظهار داشت: حضور بیش از 680 نفر در اردوهای یک‌روزه حلقه‌های صالحین، اجرای طرح نهضت سوادآموزی و اردوهای هفت‌روزه 600 نفری ازجمله فعالیت‌های سال گذشته این طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح اردوهای جهادی از ابتدای انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم و دورافتاده اجرایی و ساماندهی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز تصریح کرد: تشکیل اردوهای جهادی در قالب طرح هجرت در راستای تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تسریع در روند زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی برنامه‌ریزی و طراحی شده است.

وی بیان داشت: گروه‌های تخصصی بسیج سازندگی با داشتن افراد نخبه آماده حضور در تمام عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی و درمانی در سراسر استان فارس است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز نیز در این نشست که در فرمانداری شیراز با حضور فرماندار برگزار شد در سخنانی افزود: حضور روحانیان در اردوهای جهادی در دو بخش فرهنگی و عمرانی در ساخت‌وسازهای اماکن مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا در مناطق محروم حضور جدی و تعیین‌کننده‌ بوده است.

حجت‌الاسلام رحیم صفری خاطرنشان کرد: این اداره آمادگی اعزام روحانیانی که در رشته‌های تحصیلی روانشناسی دارای مدارک هستند برای خدمت و اعزام به روستاها، بخش‌ها و دیگر مناطق محروم در قالب طرح هجرت را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها