خبرهای داغ:
سخنگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز:

نخستین مراسم تجلیل از خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز برگزار می‌شود

سخنگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از برگزاری مراسم تجلیل از خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز خبرداد و گفت: در این مراسم از تمام نیک‌اندیشانی که کوچکترین خدمت در عرصه فرهنگ‌سازی و شهرسازی داشته‌اند تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۴۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

سیروس پاک‌فطرت در حاشیه سومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز اظهار داشت: مراسم تجلیل از نیک‌اندیشان عرصه شهرساز و فرهنگ‌ساز مردادماه امسال برگزار و در آن از خیرینی که به نوعی با این مجمع همکاری کرده‌اند تجلیل می‌شود.

پاک‌فطرت به موضوع‌های محوری سومین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز شیراز اشاره و تصریح کرد: تعیین کمیته‌ها و مسئولان آن براساس آیین نامه اجرایی مجمع صورت گرفت و براساس آن داریوش نویدگویی به عنوان مسئول کمیته خیرین فرهنگ‌ساز انتخاب شد.

وی با بیان اینکه  سیروس پاک‌فطرت و محمدحسین گلریزخاتمی نیز به عنوان مسئولان کمیته‌های حقوقی و برگزاری جشنواره‌ها و نکوداشت خیرین انتخاب شدند خاطرنشان کرد: همچنین انتخاب مسئولان کمیته خیرین شهرساز و جذب خیرین به جلسه بعد موکول شد.

پاک‌فطرت بیان کرد: در جلسه قبل نیز سیدعبدالرضا دستغیب به عنوان مدیرعامل، داریوش نویدگویی به عنوان نایب رئیس و مصلح شیرازی نیز به عنوان خزانه‌دار مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز انتخاب شده بودند.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز گفت: این مجمع در دو سال گذشته بیش از 25 میلیارد تومان پروژه اجرا کرده و در حال حاضر نیز طرح‌های مختلف در دست اجرا است و با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

براساس این گزارش، در جلسه  مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، سیروس پاک فطرت از اعضای هیئت مدیره مجمع به عنوان سخنگو انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها