حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با «بسیج»:

مدیران نجومی، تبهکاران اقتصادی‌اند

مدیرانی که بیت المال را غارت کردند را می‌توانیم جزو تبهکاران اقتصادی بنامیم و مقابل مردم محاکمه کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۸۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده منتقد انقلابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فیش های نجومی مدیران اظهار داشت: ترویج فرهنگ اشرافی‌گری و خطر شیوع فساد اداری ، بانکی و مدیریتی در دهه چهارم انقلاب اسلامی عامل پیدایش فساد اقتصادی اینچنینی شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان متعهد و تحصیل‌کرده، شرایط اقتصادی بدی به سر می برند افزود: مدیرانی که فیش های نجومی را گستاخانه دریافت کردند در حق فرزندان متعهد انقلاب ظلم کرده‌اند؛ جوانانی که بیکاری شان سبب محرومیت هایی چون تشکیل خانواده گردید و الان در شرایط حاد اقتصادی به سر می برند.

رحیم پور ازغدی بیان داشت: مدیرانی که بیت المال را غارت کردند فیش نجومی شان به قدری زیاد است که  با اسکناس های سرقت شده می‌توانند  اطراف کره زمین را حائل کنند و با متراژ اسکناسی طول و عرض جغرافیایی کره زمین را به دست آورند.

این نویسنده منتقد بیان داشت: مدیران حقوق نجومی، شاگردان ممتاز مکتب کلاسیک و نئوکلاسیک غرب زده ای هستند که توانسته اند با روابط خود را در ادارات جزو زرسالاران و زور مداران جای دهند و به دور از ضوابط انسلام انقلابی در جهت خود کامگی اهداف خود پیش بروند و ثروت اندوزی کنند.

رحیم پور ازغدی اذعان داشت: باید احکام انقلابی شرع را در مورد این مدیران اجرا شود تا بتوانیم بقای جمهوری اسلامی و تمدن اسلامی اقتصادی را تداوم دهیم و باید احکام قصاص جاری شود و این مدیران را جزو تبهکاران اقتصادی بنامیم و در انظار مردم محاکمه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار