فرمانده سپاه کوهدشت:

عملیات کربلای 2 در کوهدشت بازسازی می شود

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت از بازسازی عملیات کربلای 2 (حاج عمران) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۱۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ حقی زاده در اولین جلسه هماهنگی بازسازی عملیات کربلای ٢ با اشاره به ظرفیت خوب رزمندگان و بسیجیان شهرستان کوهدشت گفت: عملیات کربلای ۲(حاج عمران) در هفته دفاع مقدس در کوهدشت بازسازی می شود‌‌.

وی افزود: بازسازی

عملیاتت کربلای 2 با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نمایش بخشی از رشادت های رزمندگان اسلام در زمان 8 سال دفاع مقدس و همچنین ترویج روحیه ایثار و مقاومت و آشنایی مردم خصوصآ نسل جوان با مجاهدت های رزمندگاه سپاه اسلام و دستاوردهای 8سال دفاع مقدس برگزار می شود.

فرماندارکوهدشت نیز در ادامه این جلسه گفت:نباید با دید هزینه بر بودن به این برنامه نگاه کرد بلکه این برنامه می تواند نوعی سرمایه گذاری برای شهرستان محسوب شود.

فردی بیرانوند افزود: از کلیه مسئولین استدعا داریم با تمام توان پای کار بیایند تا این برنامه به بهترین نحو ممکن اجرا گردد.

در این جلسه نیز سرهنگ غلامرضا فرید، کارگردان بازسازی عملیات کربلای ۲ حضور داشت و در خصوص نحوه چگونگی اجرای برنامه توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است عملیات کربلای ٢ در تاریخ ١۰/۰۶/١٣۶۵ در منطقه حاج عمران عراق برای تصرف قله ٢۵١٩ و ارتفاعات شهید صدر و خارج ساختن خطوط خودی از اشغال دشمن انجام شد.

این عملیات با رمز یااباعبدالله الحسین آغاز و ١٩۴ رزمنده برای دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نایل شدند که شهید محمود کاوه نیز در این عملیات به شهادت رسید.

عملیات کربلای 2 در کوهدشت بازسازی می شود
ارسال نظرات