فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

یهود دشمن اصلی مسلمانان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک عنوان کرد: طبق آیات نورانی قرآن یهود دشمن اصلی مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۵۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک عصر دیروز در جمع بسیجیان روستای سیکویی از توابع شهرستان سیریک گفت: مسلمانان در این دوره از تاریخ باید اختلافات را کنار بگذارند و از تفرقه بپرهیزند و همه به آیات محکم الهی چنگ بزنند در حال حاضر شاید بیشتر از هرزمانی مسلمانان نیازمند وحدت بایکدیگر هستند.

وی، ادامه داد: همه ما باید علیه دشمنان اسلام بایکدیگر متحد شویم و طبق آیات نورانی قرآن دشمن اصلی مسلمانان یهود است. در حال حاضر هرجا در جامعه مسلمین فتنه انگیزی می شود اگر دقت کنیم ردپای صهیونیست ها و یهودیان را خواهیم دید . اگر آمریکا با ایران به بهانه فعالیت های هسته ای پای میز مذاکره می نشیند یکی از دلایل آن تامین امنیت اسراییل در منطقه است .

فرمانده سپاه سیریک گفت: امریکا و اسراییل هیچ وقت از امت اسلامی راضی نخواهند شد مگر آنکه ملت های مسلمان از آنها پیروی کنند.

سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی در پایان خاطر نشان کرد : ما به آینده نگری رهبر معظم انقلاب ایمان داریم و طبق فرمایشات ایشان تا25 سال آینده در روی زمین جایی به نام اسراییل وجود نخواهد داشت. و ان شالله تا آن روز نیز اسراییل روی امنیت و آرامش را به خود نخواهد دید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار