مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

توفيق پاسداري، شورای نگهبان از قانون اساسي و شرع مبين اسلام

شورای نگهبان توفيق پاسداري از قانون اساسي و شرع مبين اسلام را دارد.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۷۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان زنجان گفت: شورای نگهبان توفيق پاسداري از قانون اساسي و شرع مبين اسلام را دارد.

علی کاظمی با اشاره به اینکه برای حفظ خاک میهن جوانان رشید و غیرور مردان بسیاری را داده‌ایم، افزود: شاید در ظاهر آنها در کنار ما نباشند اما همه ما می‌دانیم که آنها زنده هستند و شاهد و ناظر بر اعمال. پس باید قدردان داشته‌های ارزشمند خود باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر زمان که لازم بود این دو نهاد همکاری‌های مناسبی را داشته باشند، اظهار داشت: بنیاد شهید برای همکاری اثرگذار با ارگان‌ها و نهادها همیشه آماده است.

مدیرکل بنیاد استان زنجان با بیان اینکه شورای نگهبان تاثیر بسیاری مهم و مثبتی در پیشرفت درست کارها دارد، بیان کرد: شوراي نگهبان در نظام جمهوري اسلامي ايران يكي از مهم‏ترين نهادهاي حكومتي به شمار مي­آيد از این‌رو شوراي نگهبان در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران داراي جايگاه ويژه‌اي است، به گونه­اي كه نبودن آن در كنار مجلس قانون‌گذاري، موجب از بین رفتن اعتبار مجلس مي‏شود. همچنین این نهاد همیشه عملکرد خوبی داشته است.

گفتنی است، محمد جواد محمدی رئیس اداره مدیریت عملکرد و بازرسی بنیاد استان و قائم مقام شورای نگهبان در شهرستان زنجان و سید جمال‌الدین موسوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان و عضو هیئت نظارت شورای نگهبان استان با اهداء لوح سپاس از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تقدیر کردند.

ارسال نظرات