غضنفرآبادی در گفتگو با «بسیج»:

ارمغان ماهواره بی غیرتی پسران است

موسی غضنفرآبادی با بیان اینکه تدوین برنامه های ماهواره ای برای از بین بردن غیرت دینی دختران و پسران جامعه ایرانی اسلامی است افزود: فساد ماهواره ای در جهت تخریب و منحرف سازی تفکرات دینی جوان ایرانی به شمار می رود تا از این طریق بی غیرتی را برای دختران و پسران جامعه مان به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۷۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
موسی غضنفرآبادی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش مخرّب ماهواره در فرو پاشی بنیان خانواده اظهار داشت: میزان وسعت پخش برنامه های مستهجن ماهواره ای که در کشورمان منتشر می شود بیش از سایر نقاط دنیا روی آنتن است.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه های ماهواره ای برای از بین بردن غیرت دینی دختران و پسران جامعه ایرانی اسلامی است افزود: فساد ماهواره ای در جهت تخریب و منحرف سازی تفکرات دینی جوان ایرانی به شمار می رود تا از این طریق غیرت حداقلی را برای دختران و پسران جامعه مان به ارمغان بیاورد.

غضنفرآبادی بیان داشت: با مطالعه و بررسی دقیق جامعه از ابعاد جامعه شناسی پی خواهید برد که آمار تکان دهنده ناسازگاری بین افراد خانواده، فروپاشی بنیان خانواده، طلاق، قتل، نابهنجاری های اخلاقی در جامعه رو به گسترش است.

وی در خاتمه افزود: ماهواره با برنامه های فسادزا و مستهجن با اهداف خاص و از پیش طراحی شده تدوین یافته است و در راستای دستیابی به اهداف مخرب، مقدمات و نتایج دلخواه برای نابودی جوانان ایرانی در نظر گرفته است و باید آگاهی لازم از آسیب های اجتماعی مختلف ماهواره را داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار