مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در شهرستان کوثر

با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولان مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در محل سالن الزهرای شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۰۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، صفدر جعفرزاده، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوثر در مراسم افتتاحیه فعالیت های طرح هجرت ۳گفت: هدف از اجرای طرح هجرت ۳ بسیج غنی سازی اوقات فراغت و آشناسازی دانش آموزان با مهارت های مختلف، محرومیت زدایی از مناطق محروم با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان است.

وی ادامه داد: ساماندهی جوانان با انگیزه در قالب گروه های جهادی دانش آموزی یکی از مهم ترین اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان کوثر می باشد که در تابستان و در قالب طرح هجرت ۳ و در طول سال همانند سال های گذشته منشاء خدمات بسیاری بوده که در عرصه عمرانی و خدماتی، بهسازی و مرمت مدارس نقشی تاثیر گذار را ایفا کرده است.

جعفرزاده اظهار کرد: در سال 94 بیش از ۱۴ مدرسه در شهرستان کوثر با همکاری بسیج سازندگی با شرکت بیش از هزار دانش آموز ساماندهی شدند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت ۳، کار بهسازی و نوسازی مدارس شهرستان در عرصه های مختلف از جمله تعمیر میز و نیمکت، نقاشی، رنگ آمیزی، خطاطی و تعمیر سرویس بهداشتی را با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بر عهده داشته اند.

جانشین سپاه ناحیه کوثر همچنین با اشاره به فعالیت ۱۵ پایگاه فعال در روستاها گفت: بسیجیان اردوهای جهادی در روستاها توانسته اند در جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از محرومان اقدامات شایسته ای را حتی در مزارع کشاورزی انجام دهند.

ارسال نظرات