امروز و فردا،

برنامه های وزیر کار در لرستان

وزیر کار امروز برای افتتاح چندین طرح درمانی تامین اجتماعی امروز به لرستان سفر می کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۹۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور امروز و فردا چندین طرح تامین اجتماعی را در لرستان افتتاح می کنند.

برنامه های ربیعی در شهرستان های لرستان شامل افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهدای نورآباد شهرستان دلفان به مساحت 2500 متر مربع، افتتاح درمانگاه پلدختر به مساحت 4000 متر مربع،راه اندازی و تاسیس بخش ویژه نوزادان بیمارستان نرگس دورود خواهد بود.

3 پروژه سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد شامل اورژانس اصلی بیمارستان خرم‌آباد با زیربنای 1000 متر مربع و با تجهیزات بروز شده، واحد رادیولوژی بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد و یک سالن ورزشی چند منظوره در ادامه برنامه های ربیعی و نور بخش در لرستان به بهره برداری می رسند.

حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان در با حضور استاندار و نمایندگان شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی،بازدید از مجتمع کشت و صنعت و دامپروری لرستان ،دیدار با تشکل های کارگری و کارفرمایی،تعاون گران و N.G.O های بهزیستی لرستان به مناسبت هفته بهزیستی از دیگر برنامه های حاشیه ای وزیر کار در لرستان خواهد بود.

ارسال نظرات