رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان:

آمادگی کامل ناوگان عمومی مسافربری استان زنجان برای اجرای طرح سفرهای تابستانی

ناوگان عمومی مسافربری استان زنجان برای اجرای طرح سفرهای تابستانی از آمادگی کافی برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۷۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان از آمادگي ناوگان عمومی مسافربری استان برای اجرای مطلوب طرح سفرهای تابستانی سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون افزون بر 1111 دستگاه انواع وسیله نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند که آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی در مقاصد مختلف درون و برون استانی هستند و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

حسین اسکندری افزود: برای سهولت دسترسی مسافران به خدمات این بخش از ابتدای تابستان سال جاری هماهنگی های لازم با شرکت ها و موسسات مسافربری استان برای پیش فروش بلیط به صورت اینترنتی و حضور در دفاتر سطح شهرهای استان انجام شده است.

وی از تشکیل کمیته های مشترک نظارت ایمنی و نظارت بر مجتمع های خدماتی و رفاهی استان خبر داد و اظهار داشت: این کمیته ها بر ناوگان عمومی و مولفه های فنی آن ها نظارت داشته و وضعیت کیفی و بهداشت مجتمع های خدماتی و رفاهی را مورد رصد قرار خواهند داد .

رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان تکریم ارباب رجوع را از اولویت های اساسی این اداره کل دانست و تصریح کرد: رفتار توام با احترام و ادب با مسافران یک ضرورت اساسی است و در این بین رانندگان باید با لباس فرم ارائه خدمت کنند تا مسافران از وجود مدیریت و نظارت بر این بخش اطمینان داشته باشند.

رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان خاطر نشان ساخت: دراستان زنجان 37 شرکت حمل ونقل مسافر، مجموعا با دراختیارداشتن 172دستگاه اتوبوس با عمرمتوسط 10 سال،329دستگاه مینی بوس باعمربیش از28 سال 610دستگاه سواری کرایه با عمرمتوسط بیش از9/94 سال درامرجابجایی مسافران فعالیت دارند .

وی تعداد رانندگان شاغل درحوزه حمل ونقل جاده ای مسافررا بالغ بر2054 مسافربرشمرد.

ارسال نظرات