خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

تنها راه نجات کشور نهادینه شدن امر به معروف در جامعه است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در جمع شورای حوزه کارگری شهید محلاتی این سپاه، گفت: مشکلات فردی و اجتماعی جامعه به علت تعطیل شدن امر به معروف و نهی از منکر بوده و تنها راه نجات کشور نهادینه شدن این واجب فراموش شده در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۹۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور افزود: بی اهمیتی به امر به معروف و نهی از منکر موجب مشکلات زیادی می شود که یکی از آنها، عادی شدن فساد و گناه در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به برخی خیانت ها به بیت المال که امروز با عنوان فیش های نجومی مطرح می شود، تصریح کرد: این خیانتها در هر حال قابل اغماض نیست و مدیران و مسئولان باید جواب گو باشند.

حجت الاسلام نجف پور در بخش دیگری از سخنان خود، روشنگری در خصوص نقش مدافعان حرم را از وظایف بسیجیان خواند و خاطر نشان کرد: امروز درد بزرگی است که عده ایی بی رحمانه اقدامات و اهداف مدافعان حرم را زیر سوال می برند و حتی با بیان حرف های دشمن، تلاش می کنند این حرکت بزرگ را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: بیان این گونه بی احترامی نسبت به شهدای مدافع حرم و خانواده آن ها نشان از ناآگاهی و گاهی نیز از روی غرض است که ما باید با همه توان در شفاف سازی و بصیرت افزایی این امر تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها