خبرهای داغ:

افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی مرند برگزار شد

خبرگزاری بسیج: آیین افتتاحیه اردوهای جهادی سازندگی و آموزشی طرح هجرت بسیج دانشجویی مرند در محل آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج سپاه مرند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۸۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه مرند، اردوهای جهادی را لازمه خودساختگی و خودباوری و طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب، محرومیت زدایی را از اولویت های بسیج برشمرد.

قهرمانزاده افزود: بسیجیان به خصوص دانشجویان بسیجی با شرکت در اردوهای جهادی، با گام گذاشتن در راه محرومیت زدایی، تجربه کارگروهی را کسب می کنند.

وی با اشاره به شعارسال(اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل) تعیین شده از سوی رهبری، اظهار داشت: باید با در نظر گرفتن این امر، اقدام وعمل در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گیرد و در حال حاضر دانشجویان بسیجی به این باور رسیده اند که با قدم نهادن در راستای اردوهای جهادی، در راستای اجرایی شدن وعملی کردن فرمایش های رهبری تلاش کنند.

قهرمانزاده در پایان سخنرانی خود، از دانشجویان خواست: باحضور در مناطق محروم و شرکت در اردوهای جهادی سازندگی وآموزشی، علاوه بر آموزش های علمی و کارهای سازندگی، در راستای روشنگری مردم این مناطق تلاش کنند.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی مرند نیز در سخنانی، با ارائه گزارش فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی مرند در سه سال اخیر، ساخت خانه محروم در روستاهای چرچر، هرزند و دیزج قربان، برگزاری کلاس های آموزشی در روستاهای هوجقان، انامق، دیزج حسین بیگ، گله بان، یالقوزآغاج، گلین قیه، باروج، لیوار، اردکلو، هرزندجدید، کندلج، گلجار، دیز جعلیا و... را بخشی از این فعالیت ها برشمرد.

حمید ایمانی افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته، بسیج دانشجویی با همکاری سپاه مرند، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی سپاه عاشورا و دانشگاه های شهرستان وآموزش وپرورش شهرستان مرند، قصد ساخت یک باب خانه محروم در روستای قینر و برگزاری کلاس های آموزشی در روستای شهرستان مرند را در اولویت های فعالیتی خود دارند.

وی ادامه داد: طبق اقدامات صورت گرفته، دانشجویان بسیجی از یکم مرداد ماه ۹۵با حضور در مناطق مشخص شده نسبت به فعالیت در زمینه سازندگی-آموزشی و بهداشت و درمان اقدام خواهند کرد.

علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند نیز در سخنانی با بیان اینکه بهتر است این فعالیت ها به بازه زمانی خاصی محدود نشود، پیشنهاد تاسیس یک موسسه خیریه داد تا دانشجویان به صورت متوالی در امر کمک رسانی و خدمت به مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها