مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت:

مخالفت دولت با شبانه‌روزی شدن پایانه مرزی بیله‌سوار

تلاش می‌کنیم تا به صورت کشوری مشکلات به وجود آمده در فعالیت شبانه‌روزی پایانه مرزی بیله‌سوار را برطرف کرده تا این امر تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۰۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار علی رحمتی در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر پایانه مرزی بیله‌سوار از ساعت 9:30 دقیقه صبح تا 19 عصر فعالیت می‌کند که محدود بودن این زمان مورد اعتراض ما نیز بوده اما طرح پیشنهادی ما برای فعالیت شبانه‌روزی پایانه مرزی بیله‌سوار مصوب مسؤولان کشوری قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: همچنان این موضوع را پیگیر هستیم و درخواست فعالیت شبانه‌روزی پایانه مرزی بیله‌سوار را دادیم که این درخواست‌ها امیدواریم در جلسات کشوری مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان در مورد صدور برگه‌های تردد برای خودروهای ترانزیتی به مقصد آذربایجان گفت: براساس سهمیه کشوری برای استان اردبیل یک‌هزار و 500 برگه تردد داده بودند که ما آن را بین صاحبان خودروهای ترانزیتی توزیع کردیم که این توزیع برگه‌ها براساس توافق کمیسیون ایران و آذربایجان به شکل مشترک و در شناسایی خودروهای ترانزیتی انجام می‌شود.

رحمتی افزود: مدارک و مستنداتی را ارائه کردیم تا انجمن حمل و نقل استان به شکل مستقل و خارج از ضوابط و مقررات انجمن شمالغرب فعالیت کند که در این زمینه نیز پیگیر موضوع از طریق مسؤولان کشوری هستیم.

رئیس انجمن حمل و نقل استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: از 470 کامیون فعال در استان اردبیل 270 دستگاه بارگیر و مابقی نیز غیر بارگیر است که عمر متوسط آنها نیز بیش از 13 سال است.

علی رضایی اضافه کرد: ما محروم از ترانزیت کالا به صورت ریلی هستیم اما در بخش ترانزیت جاده‌ای فعالیت خوبی را داریم که انتظار می‌رود با استقلال انجمن حمل و نقل استان از انجمن شمالغرب بتوانیم در حوزه فعالیت‌های انجام شده اقدامات خوب و مؤثری را انجام دهیم.

ارسال نظرات