مسئول بسيج سازندگي اردبيل:

اردوی هجرت و جهادی بهترین فرصت و ظرفیت دوطرفه است

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بازديد از طرح هاي بسيج سازندگي و طرح هجرت دانش آموزي در گرمي گفت: اردوی هجرت و جهادی بهترین فرصت و ظرفیت دوطرفه است.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۲۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ پاسدار سرداری، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بازديد از طرح هاي بسيج سازندگي و طرح هجرت دانش آموزي هدف اصلی از اجرای اردوی جهادی و طرحهای هجرت را محرومیت زدایی، پرکردن اوقات فراغت جوانان دانست و افزود: اردوی هجرت و جهادی بهترین فرصت و ظرفیت دوطرفه است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس اعزام ساماندهی اردوهای جهادی بر عهده بسیج بوده گفت: بر اساس همین مصوبه دستگاه های دولتی و اجرایی نیز ملزم به تمهید خدمات لازم و پشتیبانی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه دلگرمی و امیدواری مردم مناطق محروم با دیدن حضور مسئولان و کاروان های اردوی جهادی موجب رضایت مردم می شود، بر همراهی مدیران مسئول دستگاه های اداری و اجرایی به همراه اردوی جهادی تاکید کرد و گفت: امسال 260 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های اشتغال زایی در استان اردبیل پرداخت می شود.

سرهنگ محرم سرداری با بیان اینکه در روزهای آتی بسیج سازندگی سپاه استان همچون سالهای گذشته ارائه تسهیلات درقالب اقتصاد مقاومتی به متقاضیان در سطح استان را کلید خواهد زد افزود: در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی 260 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های اشتغال زایی در این استان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با پرداخت این مبلغ به طرح های اشتغال زای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در 12 عرصه فعالیت اقتصادی برای صدها نفر از بیکاران این استان ایجاد اشتغال شده و این کار رونق اقتصادی مناطق مختلف این استان را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در کنار توسعه کسب و کارهای خانگی روستایی و شغل های کوچک در اولویت برنامه های امسال بسیج سازندگی استان در نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه قرار دارد.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات