فرماندار شهرستان زنجان:

میدان میوه و تره‌بار زنجان ساماندهی می‌شود

با بررسی مشکلات میدان میوه و تره‌بار و با حضور نمایندگان این صنف و مسؤولان شهرداری میدان میوه و تره‌بار زنجان ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۸۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان زنجان گفت: با برگزاری جلسات متعدد و بررسی وضعیت و مشکلات میدان میوه و تره‌بار با حضور نمایندگان این صنف و مسؤولان شهرداریمیدان میوه و تره‌بار زنجان ساماندهی می‌شود.

فرخی با اشاره به اینکه علاوه بر دو جلسه برگزار شده در فرمانداری بازدید از سوی معاون ترافیک شهرداری، شهردار منطقه 2، سازمان میدان و تره‌بار، فرمانداری و خود صنف از محل میدان میوه و تره‌بار انجام شده است، افزود: مسائل و مشکلات این میدان از نزدیک بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه تصمیماتی در این زمینه گرفته شده است، اظهار داشت: ساماندهی نحوه ورود و خروج کامیون‌ها و وانت‌بارهای حامل بار به داخل مجموعه میدان و تعیین محل ورودی و خروجی برای کامیون‌ها و وانت‌بارها و نیسان‌ها به داخل این میدان از مهم‌ترین بخش‌های این تصمیمات بوده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تامین پارکینگ در جنب میدان میوه و تره‌بار برای افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها تصریح کرد: خط کشی داخل میدان و ساماندهی برای بارانداز میوه و تره‌بار از دیگر تصمیمات این جلسه بوده است.

گفتنی است، پیش از این غرفه‌داران در میدان میوه و تره‌بار شهر زنجان از عدم نظارت بر ترافیک و شلوغی ایجاد شده در میدان گله داشته و خواستار رسیدگی سازمان میوه و تره‌بار و شهرداری بر وضعیت این میدان شده بودند.

ارسال نظرات