خبرهای داغ:
مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی:

امداد و نجات در کشور وارد مرحله تازه ای شده است

خبرگزاری بسیج: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در نخستین اردوی توان افزایی پرسنل و نجاتگران معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: امداد ونجات در کشور وارد مرحله تازه ای شده است.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۰۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: در نظر داریم برای همه پرسنل شرح وظایف دوم در زمان وقوع حوادث و بحران تعریف کنیم.

وی با تاکید بر حفظ آمادگی نجاتگران و تیم های عمل کننده در حوادث اظهار داشت: آمادگی جسمانی برای تیم هایی که در صف مقدم امدادرسانی قرار گرفته اند بسیار مهم است و برای همه نجاتگران شهرستان ها و پایگاه های استان اردوهای توان افزایی برگزار می شود.

کنعانی با اشاره به نقش مهم شفاف سازی قوانین و تبیین وظایف در بالا بردن بهره وری سازمان و ایجاد انگیزه در بین کارکنان خاطر نشان کرد: امداد سازمان یافته جز خواسته های مردم و مسئولان از هلال احمر بوده و برنامه ها و طرح های ما در همین راستا خواهد بود .


وی بیان کرد: نجاتگران هلال احمر جوانان پرشور و وظیفه شناسی هستند که بهترین اوقات خود را بدون چشمداشت صرف خدمت به حادثه دیدگان می کنند و در حوادث بسیار مهم جاده ای با نجات مصدومان و رهاسازی گرفتاران و فوتی ها نقش آفرینی می کنند و باید جایگاه و شان آن ها ارتقا یافته و حمایت های روحی و روانی از آن ها تداوم داشته باشد.

نخستین اردوی توان افزایی پرسنل و نجاتگران معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ارتفاعات کوهستان عون بن علی تبریز برگزار شد.


در این اردو نجاتگران و پرسنل ضمن صعود به ارتفاعات کوهستان عون بن علی تبریز با حضور در بقعه عون بن علی و مزار شهدای گمنام با نثار فاتحه یادو خاطره جانفشانی های شهدا را گرامی داشته و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها