وزیر دفاع در یادواره شهدای دودانگه با محوریت شهیدان رضایی و مدافعان حرم:

اعمال تحریم و محدودیت جامعه اسلامی را قدرتمندتر از قبل خواهد کرد/ انقلاب اسلامی نماد حقانیت، کرامت انسانی و آزادگی است

وزیر دفاع با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص بکارگیری دشمن از سه ابزار تبلیغات، تحریم و نفوذ با تغییر تمام عقاید، آرمان‌ها و انسجام جامعه برای نابودی مردم ونظام مقدس انقلاب اسلامی افزود: دشمنان تصور می‌کنند با اعمال محدودیت‌ها می‌توانند ملت ما را تسلیم کنند در حالی که ملت ما به عنوان پیروان ولایت و حافظان انقلاب همواره باافتخار مسیر را طی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۶۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

سردار حسین دهقان در یادواره 148 شهید دودانگه ساری که در زادگاه شهیدان رضایی (روستای خرم‌آبادباکر) برگزار شد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری و زعامت امام راحل فصل جدیدی از تاریخ اجتماعی و سیاسی در جهان رقم خورد.

ورزیر دفاع افزود: همه دنیا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ذیل دو نظام و بلوک امپریالیسم و سوسیالیسم اداره می‌شد و همه در جای جای جغرافیای دنیا که دنبال هدفی بودند تصورشان بر این بود که به یکی از این دو بلوک باید وصل شوند.

دهقان با اشاره به اینکه از نظر بلوک شرق و غرب، آنها خود را نظام برتر می‌دانستند، گفت: در این شرایط انقلاب اسلامی به وقوع می‌پیوندد در حالی که هیچ نسبتی با این دو بلوک ندارد و با فریاد بلند نه شرقی و نه غربی، قاطعانه اعلام قدرت کرده و موضع خود را در قبال باصطلاح ابر قدرتان غربی و شرقی بیان می‌کند.

دهقان با اعلام اینکه این نه گفتن هزینه‌های سنگینی بر مکتب سیاسی وارد کرد، گفت: انقلاب اسلامی با نگاه و شعار حیات‌بخش خود در حقیقت پاسخ به ندای فطری و وجودی بشریت بود.

وی انقلاب اسلامی را نماد حقانیت، کرامت انسانی و آزادی متکی به نیاز فطرت انسانی دانست که به ندای همه ملت‌های تحت ظلم و ستم در زیرنظام استبدادی و سیطره سودجویی پاسخ مثبت داده است.

وزیر دفاع افزود: این انقلاب تبدیل به نظامی شد که تجلی‌بخش ارزش‌های انقلاب بود تا یک نظام الگو بسازد.
دهقان تصریح کرد: انقلاب اسلامی موفق شد از یک سو به هر خواسته عمیق و تاریخی متکی و از سویی دیگر منادی اخلاق و کرامت انسانی باشد.

دهقان وجود تنها، مظاهر مادی در تمدن غرب را موجب بیزاری مردمانش دانست و آنرا عامل قرارگرفتن غرب در سراشیبی سقوط خوتند و ادامه داد: انسان و کرامت انسانی تنها عنصری است که در تمدن غرب مشاهده نمی‌شود و ملت‌های غرب به دنبال این گمشده تاریخی و نیاز حقیقی روحی و روانی خود هستند.
این مسئول وجود خلأ اخلاق و معنویت در جوامع غربی عامل روی آوری جوامع به عرفان هخای کاذب است زیرا نیاز انسان به معنویت گمشده آن جوامع به شمار می رود و در انتخاب مسیر با ایجاد انحراف و فردگرایی موضوع حیات انسانی، مورد تجاوز، تعدی، غارت و قتل قرار می گیرد.

وزیر دفاع یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران دفاع از اسلام، ارزش‌های اسلامی و پاسخ به ندای فطرت تمام انسان‌هایی است که در این کره خاکی زندگی می‌کنند و طالب فکر و اندیشه‌ای هستند که در آن حیات وجود دارد و به زندگی معنا می‌بخشد.

دهقان تجلی ارزش‌ها، آرمان‌ها، پایمردی، استقامت ملت و حضور در جبهه جنگ و جهاد را در دفاع مقدس نماد را اثبات حقانیت برشمرد و گفت: همه شهدا بدون استثنا نمادی از تجلی اراده ملت برای پیاده‌سازی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام می‌دانیم و این فریاد مظلومیت ‌و سند حقانیت ملت ما است.

وی بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، جنگ حق و باطل ومقابله تمامی اسلام در برابر تمامی کفر بود را به همین دلیل دانست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره باینکه تحلیل بصیرانه مسائل موجب تشخیص درست می شود گفت: باید جامعه از بصیرت کافی برخوردار شود به این معنا که در هر مقطع از زمان با توجه به گذشت زمان و با نگاه به آینده تحلیل درستی باشد.

دهقان اسلام را مکتب معادگرایی دانست که جلب رضایت الهی و دفاع از حریم اسلام و ولایت را در دستور کار دارد.

وی اجرای متن احکام اسلامی در جامعه را تثبیت کننده تقوی الهی خواند که متقیان همواره در معرض فیوضات الهی قرار می گیرند وتصریح کرد: جانبازان مظاهر زنده اسلام هستند که حاضر شدند تمام جنبه‌های روحی و روانی خود را بدهند تا از این ذات صیانت کنند به همین دلیل ماندگار هستند و بر تارک این انقلاب می‌درخشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد حضور پرشور مردم در مراسم یادواره شهدا هستیم، افزود: مراسم یادواره شهدا بیان پذیرش و قبول جامعه نسبت به ارزش‌هایی است که شهدا به خاطر آن شهادت را پذیرا شدند.

وی ادامه داد: وقتی همسر شهدا آنان را برای رفتن تشویق می‌کنند خیلی بزرگی می‌خواهد و این همان عاملی است که دنیا را به زانو درآورده و به عنوان بزرگ‌ترین عامل قدرت ملت ایران محسوب می‌شود.

دهقان تصریح کرد: ما دشمنان زیادی داریم و همه کسانی که امروز در مقابل ملت حرکت می‌کنند برای اینکه اسلام را منکوب کنند اسلام‌های عاریه‌ای و بی‌خود را در دنیا شکل می‌دهند.
وی بیان کرد: سلطه طلبان، القاعده و داعش را درست کردند که به دنیا و بشریت این را بگویند که اسلام دیگری را در سایه ایران اسلامی شکل می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران به تمام معنای کلمه دارد حسینی و عاشورایی عمل می‌کند، تصریح کرد: دشمن، دشمن است و همواره دشمنی می‌کند؛ آیا از دشمن انتظار دوستی وجود دارد.
این مقام کشوری استقامت، پایداری، حفظ ارزش‌ها، حفظ و ترویج آرمان‌های انقلاب، افتخار کردن به اصول و مبانی را رمز ماندگاری نظام اسلامی برای برقراری عزت و سلامتی در جامعه دانست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسیدگی به مظلوم وپاسخ به فریاد و کمک همنوع را بالاترین ارزش خواند و از رمز دیگرموفقیت جامعه اسلامی را تبعیت از ولایت و رهبری دانست که مستلزم اجتماع همگان پیرامون این حبل الهی است.
رزمنده دفاع مقدس وحدت و انسجام عامل دیگر موفقیت خواند و افزود: باید روحیه بسیجی و جهادی در جامعه اسلامی موج بزند و حس بیداری و حضور، به دشمن این پیام را بدهد که جایگاهی در بین مردم ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مخدوش کردن استحکام و وحدت جامعه از حربه های دشمنان است گفت: باید با وحدت و انسجام درمسائل اصلی، اصالت خود را از حفظ کنیم زیرا آنچه برای جامعه اسلامی باید مهم باشد عزت، اقتدار و حفظ اهداف و منابع ملی می باشد.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص بکارگیری دشمن از سه ابزار تبلیغات، تحریم و نفوذ با تغییر تمام عقاید، آرمان‌ها و انسجام جامعه برای نابودی مردم ونظام مقدس انقلاب اسلامی افزود: دشمنان تصور می‌کنند با اعمال محدودیت‌ها می‌توانند ملت ما را تسلیم کنند در حالی که ملت ما به عنوان پیروان ولایت و حافظان همراه ، باافتخار مسیر را طی می‌کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها