خبرهای داغ:

با تلاش اعضای ستاد نماز جمعه هر هفته نماز جمعه در هندیجان برپا می شود

امام جمعه هندیجان گفت:حضور پر تلاش اعضای ستاد نماز جمعه و همکاری مسؤلان شهرستان در برگزاری هرهفته نماز جمعه در هندیجان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۲۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان  درخطبه های نماز جمعه این هفته حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور امام جمعه هندیجان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد:سالروز اولین اقامه نماز جمعه در ۵مرداد ماه را گرامی میدارم که هر هفته ۹۰۰نماز جمعه در کشور برگزار می شود.

وی افزود:نماز جمعه ها یک سنگر اساسی در مقابل تهاجمات دشمنان اسلام است و با روشنگری جلوی نفوذ دشمن را می گیرد.

وی بابیان تقدیر از نطق نماینده مردم هندیجان  در مجلس شورای اسلامی گفت:از نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای که چند روز پیش در حمایت از مناطق حوزه انتخابیه و در دفاع از منطقه هندیجان در مجلس شورای اسلامی نطق دلسوزانه ایی داشته  تقدیر و تشکر می شود.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:از فردا ۱۵میلیون متر مکعب آب رها سازی می شود و حدود ۲۰میلیون متر مکعب دیگر در فصل پاییز برای شهرستان هندیجان آب رها سازی می شود که جا دارد کشاورزان و مردم شهرستان در مصر ف آب دقت داشته و صرفه جویی داشته باشند.

وی با اشاره به کودتا در کشور ترکیه بیان کرد:کودتا ی ترکیه و درگیری دراین کشور یک علامت زیر پوستی دولت اردوغان است و دولت ترکیه می بایست تجدید نظری در رابطه با عربستان و آمریکا و اسراییل  داشته باشد.

در پایان نماز خطبه نماز جمعه ودر بین دو نماز به جمعی از مسؤلان محلی هندیجان که در برگزاری نماز جمعه همکاری داشته بدوند از طرف دفتر امام جمعه وستاد نماز جمعه لوح تقدیری اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها