امام جمعه موقت رشت:

دشمن در مسئله برجام حیله‌گری خود را نشان داد

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دشمن در مسئله برجام، دغل‌بازی و حیله‌گری خود را نشان داد، گفت: برجام پس از یک سال هنوز روی کاغذ مانده و نقاب را از چهره آمریکا کنار زده است. هرچند که ما آمریکا را می شناختیم اما بیشتر و بهتر شناختیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۹۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش بسیج از رشت، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی، امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های نماز جمعه رشت که در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: نماز جمعه یک قرارگاه در برابر جنگ علیه دین و عقاید است.

وی با بیان اینکه آرمان‌ها و ارزش‌های الهی از نماز جمعه ترویج شده است، افزود: نماز جمعه هدیه الهی بوده و محور است و موجب پرتوافکنی گرمای اسلامی در جامعه می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به فرارسیدن 5 مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران به دستور امام خمینی(ره) و به امامت آیت الله طالقانی، عنوان کرد: نماز جمعه مروج فرهنگ اسلام و سنگر بصیرت جامعه است لذا باید حفظ و تقویت شود.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به تلاش دشمن در متزلزل کردن بنیان خانواده های مسلمان، افزود: دین مبین اسلام خانواده را محکم ترین بنیان می نامد لذا آمار بالای طلاق شایسته جامعه اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه دشمن در مسئله برجام، دغل‌بازی و حیله‌گری خود را نشان داد، خاطرنشان کرد: برجام پس از یک سال هنوز روی کاغذ مانده و نقاب را از چهره آمریکا کنار زده است. هرچند که ما آمریکا را می شناختیم اما بیشتر و بهتر شناختیم.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه تنها یک روز بعد از امضای برجام وزارت خزانه داری آمریکا ابران را به بهانه توان موشکی تحریم کرد، افزود: قانون محدودیت تردد برای سفرکنندگان به ایران در کنگره آمریکا هم که بعد از امضای برجام تصویب شد با روح برجام همخوانی نداشت.

وی سازمان های بین المللی را غیر قابل اعتماد دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران کودتای ترکیه را محکوم کرده و بر حاکمیت منطق تاکید دارد.

ارسال نظرات