خطیب نماز جمعه خلخال بیان کرد

نماز جمعه یک موهبت الهی و اتیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

این تریبون یک ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولین است و هر جا مشکلی باشد که حل آن ناممکن باشد در این تریبون با صراحت بیان و برای حل مشکل جامعه این تریبون آماده خدمت رسانی است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۴۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال با اشاره به 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک موهبت الهی و اتیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رشتبری گفت: این تریبون یک ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولین است و هر جا مشکلی باشد که حل آن ناممکن باشد در این تریبون با صراحت بیان و برای حل مشکل جامعه این تریبون آماده خدمت رسانی است.

رشتبری کشتار مسلمانان در کشور هند را محکوم و گفت: کشتار مسلمانان در روزهای اخیر قلوب مسلمین را محزون کرد و دولت هند باید متوجه عواقب این پیامد ناگوار باشد.

وی با اشاره به موضوع کشور ترکیه گفت: اگر کودتای ترکیه محقق می شد به ضرر عالم اسلام بود و در حال حاضر رویه حرکت دشمنان نظام و دشمنان ایران اسلامی اختلاف افکنی برای حفاظت از رژیم غاصب در برابر تهدیدات کشورهای اسلامی است.

رشتبری در خطبه دوم نماز جمعه خلخال نیز با اشاره به اینکه در هفته گذشته نیز متاسفانه شاهد اضافه شدن ده ها تحریم برای کشورمان از سوی آمریکا بودیم گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بدعهدی دولت آمریکا را اعلام نمودند و در پاسخی قاطع گفتند : اگر آمریکا در توافق برجام و روسای جمهوری آینده آن را عملی کنند و توجهی نداشته باشند و آن را پاره کنند ما نیز آنها را آتش خواهیم زد افزود: بیانات نافذ رهبر انقلاب خبر از ادامه بدعهدی این کشور در قبال توافقات انجام شده است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته مهارت و کارافرینی رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را مردم عنوان و گفت: دولت می تواند با بهره گیری از توان آموزش های مطلوب فنی و حرفه ای درتقویت اقتصاد مقاومتی تلاش لازم را به کار گیرد.

رشتبری با اشاره به سفراستاندار اردبیل به خلخال خواستار پیگیری مسئولین منطقه برای تحقق مصبوات این سفر شدند.

ارسال نظرات