امام جمعه اصلاندوز:

تضعیف اقتدار ملی کشورهای اسلامی در دستور کار آمریکای جهانخوار است

تضعیف قدرت نظامی و اقتدار ملی کشورهای اسلامی در دستور کار آمریکای جهانخوار است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۴۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عطیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی در سال 1358 و هفته نماز جمعه اظهار کرد:بنا به فرموده حضرت امام راحل(ره) نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی اجتماعی اسلام و از بزرگترین عنایات خداوند بر نظام و مناسب ترین میدان تشکل و بیان مصالح مسلمین است.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه از دیدگاه آیات و روایات افزود:اهمیت نماز جمعه به حدی است که خداوند یکی از سوره های قرآن را به نام این روز نازل فرموده است.

امام چمعه اصلاندوز گفت:خداوند در این سوره در رابطه با اهمیت نمازجمعه و ادای آن در راستای محقق شدن اوامر و اهداف حکومت اسلامی سفارش اکید فرموده است.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:نمازجمعه نماز حاکمیت و ولایت و در راس امور و سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن است که امیدواریم در نماز جمعه حضوری با عظمت داشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود:معظم له درباره نماز جمعه فرمودند:نماز جمعه، قرارگاه ایمان،تقوا،بصیرت و اخلاق و قلب فرهنگی هر شهر است.

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به کودتای نظامی در ترکیه و نقش آمریکا و اسراییل در این کودتا گفت:اهداف سلطه گرانه و غارتگرانه کشورهای غربی و اروپایی به ویژه آمریکای جهانخوار درگیر کردن کشور ترکیه به پدیده مرموز و شکننده داخلی همچون کودتا که از طرفی انسجام ملی و به ویژه حاکمیتی آن کشور را تحت تاثیر قرار داد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه سالهاست تضعیف قدرت نظامی و اقتدار ملی کشورهای اسلامی در دستور کار رژیم های سلطه گر آمریکا قرار دارد افزود:آنچه در شرایط فعلی مهم است برای منطقه و جهان نیاز جدی همه کشورهای اسلامی به ثبات و امنیت و یکپارچگی است.

وی همچنین با اشاره به گرمای شدید هوا در اصلاندوز و کمبود آب شرب و قطعی برق در شرایط فعلی آب و هوای منطقه گفت: لازم است مردم در استفاده از آب و برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز هجوم سگهای ولگرد در خیابانهای شهر را نگران کننده دانست و تصریح کرد:وحود این سگها در داخل شهر علاوه بر ایجاد چهره زشت و نازیبا به شهر باعث به خطر افتادن سلامت و بهداشت مردم نیز می شود.

حجت الاسلام اسدزاده کمبود امکانات پزشکی و بهداشتی در مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز را یکی دیگر از مشکلات مهم شهر عنوان کرد و از مسئولان علوم پزشکی استان خواست در راستای تجهیز این مرکز به بهترین امگانات پزشکی اقدام جدی داشته باشند.

ارسال نظرات