بازدید فرماندار از پروژه چهار بانده کردن جاده پارس آباد- اردبیل

فرماندار شهرستان پارس آباد به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان از محل اجرای پروژه چهار بانده کردن جاده پارس آباد به سمت اردبیل بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۵۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، اکبر صمدی در حاشیه بازدید از پروژه چهار بانده کردن جاده پارس آباد - اردبیل اظهار داشت: قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیتی و گردشگری کشور های همسایه، موجب تردهای فشرده در جاده شده که متاسفانه در ایام تعطیلات نوروزی امسال نیز منجر به تصادفات جاده ای و جان باختن هموطنان شده و ضرورت توجه ویژه به پیگیری در تسریع این پروژه حیاتی را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال 1391 شروع شده، گفت: برای 5/3 کیلومتر از باند رفت و 5/3 کیلومتر از باند برگشت این بزرگراه چهار خطه نزدیک به 14 میلیارد ریال هزینه شده است و برای ادامه این بزرگراه نیاز به اعتبارات بیشتری دارد تا خواست مردم محقق شود.

فرماندار پارس آباد همچنین از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبارات استانی برای این طرح خبر داد و از مسئولان استانی خواست برای اتمام این پروژه عظیم همت کنند.

صمدی در ادامه از پیگیری زیر سازی و آسفالت مسیر روستای قره تپه، مسیر شهر اسلام آباد به شهرک غفاری و بهسازی کمربندی نیز خبر داد و گفت: با مشارکت دستگاههای اجرایی مربوطه در سال جاری انتظار می رود عملیات اجرایی این پروژه ها به سرعت انجام شود تا ضمن کمک به تسهیل ترافیک و رونق اقتصادی، مردم منطقه از مزایای این پروژه ها بهره مند شوند.

جاده ارتباطی پارس آباد- اردبیل از پرترددترین و در عین حال مرگ بارترین محورهای ارتباطی استان و کشور است که سالانه ده ها نفر در این مسیر در اثر حوادث جاده ای کشته و یا مصدوم می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار