قاضی پور در گفتگو با«بسیج»:

وزیر ارشاد به جای ماهواره، رسانه ملی را تقویت کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: وزیر ارشاد به عنوان یک مسئول بهتر است مسائل فرهنگی و اخلاقی را در رسانه های خودمان تقویت کند تا نیازی به ماهواره و اصلاح قانون آن نباشد.
کد خبر: ۸۷۱۵۷۷۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تأثیرات ماهواره بر زندگی افراد اظهار داشت: ما در کشور، قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره را داریم اما تعدادی از مردم از ماهواره استفاده می کنند که تأثیرات بسیار منفی در جامعه می گذارد.

وی افزود: اگر افراد به دنبال استفاده مفید و تخصصی از کانال های ماهواره ای باشند مشکلی ندارد اما تجربه نشان داده که معمولاً افراد به دنبال محتوای غیر اخلاقی و فاسد آن بوده که به جز ضرر چیزی برای جامعه ما به دنبال نخواهد داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در اروپا به دلیل آزادی بیش از حد و بی بند و باری، بسیاری از خانواده ها در معرض نابودی قرار می گیرند و متأسفانه در کشور ما هم کانال های ماهواره ای با استفاده از شگردهای خاص و پخش فیلم های غیر اخلاقی خانواده ها را تهدید می کند و این موجب کمرنگ شدن مسائل اخلاقی در جامعه شده است.

قاضی پور با اشاره به گفته وزیر ارشاد مبنی بر اصلاح قانون ماهواره و تبلیغ محصولات فرهنگی در آن خاطر نشان کرد: وزیر ارشاد به عنوان یک مسئول بهتر است مسائل فرهنگی و اخلاقی را در رسانه ملی و خودی تقویت کند تا نیازی به ماهواره و اصلاح قانون آن نباشد.

ارسال نظرات