خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام تویسرکانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

مردم منتظر اقدام بعدی سپاه در ماجرای شبکه فساد بانکی هستند/ حسین فریدون نباید در مراکز مهم حضور آزادانه داشته باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولین قضائی و دولتی باید پاسخ دهند و چون دولت قبل نشود که پیرامون برخی افراد اتهامات زیادی زده شد ولی چیزی ثابت نشد یا اقدامی نشد یا برخی اقدام شد، نباید در جامعه با افکار عمومی بازی کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۴۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص کشف و شناسایی شبکه فساد بانکی توسط سازمان اطلاعات سپاه که طی آن مدیرعامل معزول بانک ملت بازداشت شد تصریح کرد: اقدامی که سازمان اطلاعات سپاه انجام داد، در پاسخ به مطالبات برحق نیروهای ارزشی جامعه و لبیک گفتن به فرمان امام خامنه‎ای در مورد انقلابی عمل کردن نهادهای درون نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی ادامه داد: مردم و نیروهای ارزشی و بسیجی جامعه از سپاه انتظار دارند که بر اساس تدبیر امام خامنه‎ای در راستای مبارزه با فساد به صورت گسترده، علنی و فراگیر عمل کند و شاید افکار عمومی نیروهای ارزشی و حزب اللهی انتظار ورود زودتر سپاه را به این میدان را داشتند، چرا که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مدت‎هاست مقام معظم رهبری پیرامون نفوذ صحبت می‎کنند و ابعاد آن را در بعدهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی مشخص فرموده‎اند و روشن است که هدف از نفوذ، ایجاد فساد در سیستم‎های  درون نظام است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در ادامه با بیان اینکه نفوذ هیچ وقت در بدنه‎ی عمومی مردم، قشر پایین دست، متوسط و یا کارمند و کارگر جامعه اتفاق نمی‎افتد تاکید کرد: بلکه نفوذی که با یک هدف شوم گسترده صورت می‎گیرد؛ در رده‎های بالای مسئولیتی کشور است و قوای سه گانه و تمامی دستگاه‎ها و نهادها از موضوع نفوذ مستثنی نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بر این اساس شبکه فساد بانکی که برخی از سیاستمداران و مسئولین در آن نقش دارند یکی از مصادیق نفوذی است که امام خامنه‎ای مدت‎ها هشدار و تذکر دادند و ایجاد بصیرت کردند که مسئولین باید مراقب نفوذ باشند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه این اقدام اطلاعات سپاه اقدام مبارکی است اظهار داشت: اینکه چه افرادی با چه مسئولیت‎هایی و با چه نام و نشان‎هایی در این شبکه وجود دارند، قطعا با نگاه به تدابیر مقام معظم رهبری نباید پیش از اثبات حکم در بردن نام آنها عجله کرد و بایستی به صورت انقلابی عمل نمود.

وی با تاکید بر اینکه مردم انقلابی ایران منتظر اقدامات اطلاعات سپاه هستند که به جنگ این شبکه فساد شوم برود و انقلاب اسلامی را از دست این شبکه‎های مخوف و مافیایی نجات دهد خاطر نشان کرد: متاسفانه آن اقدام انقلابی شایسته نظام جمهوری در برخورد با فساد صورت نگرفته است و همه کسانی که در این رابطه مسئولیت دارند باید در روز قیامت پاسخگوی خدا، انبیا، اولیا و شهدا باشند و در این راستا ما انتظار برخورد انقلابی در برخورد با فساد، فاسد و مفسد داریم و هیچ گونه کوتاهی را در این زمینه نمی‎پذیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص ارتباط حسین فریدون با این شبکه فساد بانکی اظهار داشت: در خصوص حسین فریدون مطالب زیادی در رسانه‎ها گفته می‎شود؛ براساس تقوای سیاسی و دینی که یکی از شاخصه‎های انقلابی‎گری است که امام خامنه‎ای از آن نام برده‎اند، نمی توانیم قبل از اثبات اتهامات، در خصوص فردی مطلبی مطرح کنیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی ادامه داد: مردم انتظار دارند که مراجع قضائی و مسئولین اظهار نظر رسمی، قاطع و شفاف کنند و بعد از آن اقدام عملی صورت دهند، نباید در کشور پیرامون یک مسئولی فضای مجازی و غیر مجازی پر از حرف و شایعه باشد و آن مسئول نیز آزادانه رفتار کند و حضور فیزیکی و مسئولیتی در مراکز مهم داشته باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: این گونه اقدامات قطعا زیبنده نظام جمهوری اسلامی و مورد نظر و پسند امام خامنه‎ای نیست، از این رو مسئولین قضائی و دولتی باید پاسخ دهند و چون دولت قبل نشود که پیرامون برخی افراد اتهامات زیادی زده شد ولی چیزی ثابت نشد یا اقدامی نشد یا برخی اقدام شد، نباید در جامعه با افکار عمومی بازی کنیم چراکه افکار عمومی تحمل این بازی‎های سیاسی را ندارد و اگر کسی فاسد و مفسد است دستگاه قضائی باید با شدت با او برخورد کند و اگر هم نیست جلوی این شایعه ‎سازی‎ها باید گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها