فرمانده انتظامي استان زنجان:

كشف دو ميليارد كالاي قاچاق در زنجان

سه محموله انواع كالاهاي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال كشف شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۹۹۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه مبارزه با قاچاق گامي مهم در تحقق اقتصاد مقاومتي است از توقيف سه محموله قاچاق خبر داد و گفت: سه محموله انواع كالاهاي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال كشف شد.

سر دار عليرضا صالحي در اين باره با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي ) مبني بر اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل افزود: قاچاق کالا اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر مي اندازد.

وي بيان داشت : پليس در راستاي مقابله و مبارزه جدي با قاچاق کالا اقدامات گسترده اي را در سال جاري آغاز کرده و با قاچاقچيان به شدت برخورد مي كند.

فرمانده انتظامي استان زنجان خاطرنشان كرد: در اين راستا ماموران پليس آگاهي و انتظامي شهرستان هاي زنجان و خدابنده موفق شدند روز گذشته سه محموله قاچاق را شناسايي و متوقف كنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان تصريح كرد: ماموران موفق شدند از اين سه محموله انواع كالاهاي قاچاق شامل دو هزار و 29 ثوب البسه ، 689 كيف زنانه ، دو هزار و 89 البسه ورزشي ،120 قبضه كارد شكاري ، 290 بسته لوازم شكار و 120 دست لوازم آشپزخانه قاچاق كشف كنند.

وي با اعلام اينكه ارزش كالاهاي كشف شده دو ميليارد ريال برآورد شده است اظهار داشت: در اين ارتباط سه متهم دستگير كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در بحث قاچاق كالا،در اسرع وقت مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات