نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان به واسطه تلاش های نیروی انتظامی یکی از استان های امن کشوراست

نماینده ولی فقیه در لرستان، و امام جمعه خرم آباد گفت: استان لرستان به واسطه تلاش های نیروی انتظامی ، یکی از استان های امن کشور است .
کد خبر: ۸۷۱۵۹۹۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت الله سید احمد میرعمادی، در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، با تقدیر ویژه از تلاش مجموعه انتظامی استان، در برقراری امنیت ماه مبارک رمضان و شب های قدر و همچنین روز جهانی قدس گفت: رویکرد نیروی انتظامی توجه به معنویت در درون و برقراری آرامش و امنیت در بیرون و بین مردم است .
امام جمعه خرم آباد ادامه با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در استان، تصریح کرد: استان لرستان به واسطه این تلاش ها ، یکی از استان های امن کشور است .
وی در ادامه بهترین پشتیبان نیروی انتظامی را، همکاری و همراهی مردم دانست .
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: امروز وظیفه عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی بسیار سنگین است و اگر افکار نیروی پر تلاش انتظامی، آسیب ببیند تاثیر منفی آن دامنگیر نظام خواهد شد بنابراین مسئولان عقیدتی سیاسی باید از افکار و اخلاق کارکنان، حفاظت کنند که از هر گونه کجروی جلوگیری شود .
آیت الله میر عمادی با بیان این که نیروی انتظامی، نیرویی حاضر در تمام صحنه ها است و در همه زمینه ها به شکر خداوند متعال، سربلند است و خواهد بود، ایمان و اخلاص و تجربه نیروهای مسلح را عنصر قدرت آفرین برشمرد.
امام جمعه خرم آباد موفقیت در هر دستگاه و نهاد را، مدیون امنیت موجود و تلاش های گسترده پلیس دانست.
ارسال نظرات