بخشدار اصلاندوز:

عملکرد ادارات و بانکها به صورت بازدید سرزده ارزیابی می شود

روند خدمت رسانی به مردم به صورت بازدید سرزده از ادارات ، بانکها و نانوایی ها ارزیابی می شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۲۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

سید عباس مینایی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از اصلاندوز با بیان اینکه هیچ چیز بالاتر از خدمت خالصانه به مردم نیست و رعایت حقوق مردم در همه شئون برای مدیران اهمیت دارد گفت:مسئولان ادارات و نهادهای خدماتی قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را دانسته و برای کسب رضایت الهی تلاش کنند.

وی از بازدید های سرزده از ادارات و بانکها و نانوایی های بخش اصلاندوز خبر داد و گفت:با توجه به نارضایتی مردم و شهروندان از نحوه خدمت رسانی برخی از ادارات در بخش لازم است روند خدمت رسانی به مردم به صورت بازدید سرزده و ناگهانی انجام شود.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به نارضایتی مردم از قطعی های مکرر و افت فشار برق در اصلاندوز اظهار کرد:با توجه به خاموشی های مکرر و چندین ساعته در اوج مصرف برق در شهر و روستاهای تابعه نارضایتی مردم از سطح ارائه خدمات اداره برق کاملا ملموس بوده و علیرغم پیگیری های مکرر بخشداری اقدام قابل توجهی در راستای تعویض و تقویت پست های برق ،ترانس ها و خطوط برق در شهر و روستاها انجام نشده است.

مینایی کمبود امکانات و تجهیزات اداره برق و کمبود نیروی انسانی را قابل درک دانست و ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان و با عنایت به تاکیدات ویژه فرماندار شهرستان پارس آباد و در راستای ارائه خدمات مناسب به بخش اصلاندوز خواستار بازنگری در نقاط ضعف خدمات برق رسانی به شهروندان و روستاییان شد.

وی همچنین با اشاره به گلایه و شکایت مردم از نحوه خدمت رسانی باجه بانک ملت اصلاندوز گفت:با توجه به بازرسی های بعمل آمده از این باجه و بی تفاوتی مدیریت بانک ملت شهرستان پارس آباد به بی نظمی در مدیریت باجه و بی احترامی به ارباب رجوع به نظر می رسد که بانک ملت مثل سایر بانکها باید نسبت به ارتقاء سطح خدمات خود از باجه به شعبه اقدام کند.

ارسال نظرات