رییس دادگاه انقلاب تهران در گفت‌و‌گو با «بسیج»:

خبرها از ارتباط حسین فریدون با شبکه فساد بانکی حکایت دارند

موسی غضنفرآبادی گفت: شخص رئیس جمهور باید یک حکم سنگینی برای برادر خود صادر و حداقل یک حبس ابدی برای او از دادگاه درخواست می‎کرد!
کد خبر: ۸۷۱۶۴۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رییس دادگاه انقلاب تهران، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص بازداشت برخی از عوامل شبکه فساد بانکی توسط سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه سپاه به عنوان ضابط خاص قوه قضائیه و با حکم دادگاه قضائی اقدام به این کار نموده است عنوان کرد: البته بنده در این زمینه اطلاع دقیقی ندارم، اما اخباری که وجود دارد حاکی از ارتباط حسین فریدون با این شبکه فساد بانکی است.

غضنفرآبادی گفت: اگر این اخبار درست باشد مصیبت عظمایی است و عمق این فاجعه آنقدر زیاد است که آرزو می‎کنم این اخبار درست نباشد.

وی در ادامه توضیح داد: وقتی مردم مشاهده کنند که برادر و دستیار ارشد رئیس جمهور از این جایگاه خود در زمینه‎های علمی، مالی و مدیریتی سوءاستفاده می‎کند و کسی نیست جلوی این تخلفات او را بگیرد، حقیقتا نمی‎توانند این موضوعات را تحمل کنند و مایوس می‎شوند، در صورتی که برادر رئیس جمهور باید خیلی محتاط باشد و شرایط جامعه را درک کرده و حتی از زندگی خود برای مردم بگذرد.

نماینده سابق مجلس با ابراز تاثر از این نوع اقدامات برادر رئیس جمهور گفت: این اقدام حسین فریدون یک مشوق برای لغزیدن کارمندان و مسئولان دولت و حرکتی برای فساد می‎شود و نگران کننده است، از این رو باید با این تخلف حسین فریدون بسیار جدی برخورد شود.

رئیس دادگاه انقلاب تهران در ادامه تصریح کرد: شخص رئیس جمهور باید یک حکم سنگینی برای برادر خود صادر و حداقل یک حبس ابدی برای او از دادگاه درخواست می‎کرد!

غضنفرآبادی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور با شعار اعتدال آمد، اما مشاهده می‎کنیم که فتنه‎گران بخش‎هایی از دستگاه‎های دولتی را به دست گرفتند و مدیریت می‎کنند خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهور باید در انتخاب افراد در دولت خیلی دقت کند و افراد ناسالم را ولو اینکه برادر خود باشد خیلی سریع‎تر از اطراف خود دور کند.


ارسال نظرات