مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

آمریکا از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: آمریکا گرچه خود را دایه‌دار حقوق بشر می‌داند، اما از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از این کشور است.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۷۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: آمریکا گرچه خود را دایه‌دار حقوق بشر می‌داند، اما از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکاست.

وی افزود: حقوق بشر به یک ابزار سیاسی تبدیل شده است که آمریکا از طریق آن بر کشورهای مخالف خود اعمال فشار می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: مصادیق پایمال‌ کردن حقوق بشر در داخل کشور آمریکا عبارتند از سوءرفتار با زندانیان، زندان‌های طولانی مدت و بدون محاکمه شکنجه و اعدام‌های متعدد سرکوب خشونت‌بار متعرضین تبعیض علیه سیاه‌پوستان و بومیان و صدها مورد دیگر که از سوی رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم.

عمرانی در پایان گفت: نقض حقوق بشر در خارج از آمریکا توسط این شیطان بزرگ عبارت است از حملات هواپیماهای بدون سرنشین به غیرنظامیان در پاکستان، دایر کردن زندان‌هایی مثل ابوغریب، گوانتانامو، تحریک و تامین رژیم‌های نامشروع علیه ملت‌های مظلوم و کمک به رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، با این حال آمریکا خود را دایه‌دار حقوق بشر می‌داند.

ارسال نظرات