مسئول ناحیه بسیج دانشجویی لرستان:

اعزام ۴هزار و ۳۹۶ دانشجو در قالب ۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت:۴ هزار و ۳۹۶ دانشجو در قالب ۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم استان لرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۱۶۷۲۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازلرستان،سرگرد پاسدار برامکی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور‌ تشریح برنامه‌های اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در هر حوزه ای که وارد شده است موفق عمل کرده است افزود: تفکر بسیجی همیشه نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است.
 وی گفت: مدیریت بسیجی منتج به خدمت می شود و ما باید این مدیریت را به رخ جهانیان بکشیم.
برامکی نقش رسانه ها را در پررنگ کردن و نمایش دادن این حرکت بزرگ دانشجویی مهم دانست و افزود: دشمن همیشه به دنبال تبلیغات منفی و بد جلوه دادن حرکت های بسیجی محور است که رسالت رسانه ها مقابله با این تبلیغات برای گسترش روحیه بسیجی در میان جوانان است.
 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه هر سال شور و اشتیاق جوانان برای حضور در این اردو ها بیشتر می شود ادامه داد:در سال ۹۵ اعزام دانشجویان به مناطق محروم نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افرایش داشته است.
 وی با اشاره به اعزام ۴۳۹۶ دانشجو به اردو های جهادی در لرستان گفت:این تعداد دانشجو در قالب ۱۷ عرصه و گروه جهادی به مناطق محروم سراسر استان لرستان اعزام شده اند.
 در ادامه این نشست مسئول سازندگی بسیج دانشجویی لرستان با بیان اهداف برگزاری این اردو ها گفت:در این اردوها سعی شده است که با شناسایی مناطق محروم استان و نیاز سنجی آنان مشکلات متعددی را که با آن دست و پنجه نرم می کنند به دست دانشجویان بسیجی مرتفع کنیم.
 کریمی به اجرای ۱۹۶۱ طرح اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش آبزیان٬ مرغ محلی٬ قارچ و زنبور عسل در استان اشاره کرد و افزود: در مجموع برای به ثمر رسیدن این طرح ها ۳۰ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.
 وی گفت: مدت زمان‌ اردوها ۷ تا ۱۰ روز است و برای برگزاری هر چه بهتر آن در همه شهرستانها کار گروه و ستاد تشکیل شده است.
ارسال نظرات